beantwoord

Kan ik de datum van de automatische incasso van mijn jaarabonnement wijzigen?

• 4 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Hallo! Ik heb een traject vrij jaarabonnement, daarvan wordt het maandbedrag + evt overige reizen die ik heb gemaakt aan het eind van de maand afgeschreven. Dit is helaas enkele dagen voor de datum waarop ik mijn salaris krijg, namelijk de 25e, waardoor ik vaak niet genoeg geld klaar heb staan op mijn rekening... Dus moet ik steeds het bedrag handmatig overmaken. Voor mij onhandig, voor jullie administratie ook! Zou het mogelijk zijn de incassodatum te wijzigen naar bijvoorbeeld de 27e o.i.d.? Dan hoef ik niet meer te letten op hoeveel geld ik op mijn rekening heb staan 🙂 Hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 oktober 2015, 20:03

De incassodatum hangt af van de ingangsdatum van het abonnement. Het is daarom helaas niet mogelijk de incassodatum te wijzigen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
De incassodatum hangt af van de ingangsdatum van het abonnement. Het is daarom helaas niet mogelijk de incassodatum te wijzigen.
Badge
Beste emily_s, welkom op het forum! Wat Tochjo zegt klopt helemaal en het is voor ons niet mogelijk om deze datum te wijzigen voor je. Ik heb je suggestie wel doorgezet. Ik kan niks beloven natuurlijk, maar wie weet dat er iets aan het incassoproces verandert in de toekomst.
Oke, duidelijk! Jammer voor mij, dank voor jullie reacties 🙂

Reageer