beantwoord

Kan ik kaartjes declareren?

• 4 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Vanomrgen is het bestellen van mijn MaandTraject abonnement niet goed verlopen m.b.t. het betalen. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat ik nu 24 uur moet wachten tot dat ik het opnieuw kan proberen. Daardoor moet ik vandaag (naar huis) en morgen (naar werk) twee losse kaarten kopen en twee keer een toeslag betalen van €1 per kaartje. Is het mogelijk om deze kosten bij NS te declareren en waar kan ik dan terrecht?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 4 augustus 2014, 13:55

Hallo PascalB. Als je gaat in- en uitchecken met je ov-chipkaart dan kan je mij na je reizen een privébericht sturen en dan kijk ik even wat ik voor je kan doen. Als je losse tickets gaat kopen dan wil ik je adviseren om dit schriftelijk in te dienen. Je kan dan de losse vervoerbewijzen met een beleidend schrijven opsturen.

P.S. Ik heb je topic naar Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

U zou eens een poging kunnen wagen bij de Klantenservice (030 751 51 55).
Hallo PascalB. Als je gaat in- en uitchecken met je ov-chipkaart dan kan je mij na je reizen een privébericht sturen en dan kijk ik even wat ik voor je kan doen. Als je losse tickets gaat kopen dan wil ik je adviseren om dit schriftelijk in te dienen. Je kan dan de losse vervoerbewijzen met een beleidend schrijven opsturen.

P.S. Ik heb je topic naar Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer