beantwoord

Kan ik met mijn studentenov een tijdelijk weekendvrij bijabonement nemen met korting?

• 11 september 2017
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo,
Ik ben een studente die tijdelijk in Arnhem woont. Doordeweeks reis ik dan naar huis en op zondag reis ik dan weer terug naar mijn kamer in Arnhem. Mijn zus heeft een dalvrij abonnement en ze vertelde aan mij dat ze me korting kan geven als ik een bijabonnement wil nemen. Echter, is dit een abonnement die gelijk 1jaar geldig is (terwijl je maandelijks betaald), terwijl ik dit slechts 6maanden nodig heb. Dus ik vroeg me af of het mogelijk is, om als student zijnde, korting te kunnen krijgen op kwartaal/tijdelijke weekend of dalvrij abonnementen.
Ik hoop dat ik hierover snel antwoord krijg!
Heel erg bedankt voor uw aandacht 🙂
icon

Beste antwoord door Thom 11 september 2017, 13:36

Een bijabonnement vereist minimaal dat u gezinslid bent en dat u op hetzelfde adres woont. Het kan bij een kind of een partner en dat bent u niet van uw zus. Er zijn dus redelijk strakke voorwaarden voor en het is niet zo even te regelen. Bovendien zijn deze maanden echt alleen als jaarabonnement verkrijgbaar.

Ik denk dat uw zus toch nog even naar de voorwaarden moet kijken.

De maandabonnementen Weekend- en Dalvrij zijn na 1 september niet meer verkrijgbaar. Studenten genieten op geen enkele wijze extra korting, helaas voor u.

Uit de voorwaarden:

De contracthouder kan alleen een bijabonnement afsluiten voor een gezinslid, te weten een partner of een kind, dat woonachtig is op hetzelfde adres als de houder van het hoofdabonnement.
Het Bijabonnement wordt door de contracthouder betaald.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Het kortlopende weekend vrij abonnement is soms slechts tijdelijk en zoals je zelf zegt, alleen per jaar bestelbaar. Dit is ook niet anders te regelen.
Reputatie 7
Badge +4
Een bijabonnement vereist minimaal dat u gezinslid bent en dat u op hetzelfde adres woont. Het kan bij een kind of een partner en dat bent u niet van uw zus. Er zijn dus redelijk strakke voorwaarden voor en het is niet zo even te regelen. Bovendien zijn deze maanden echt alleen als jaarabonnement verkrijgbaar.

Ik denk dat uw zus toch nog even naar de voorwaarden moet kijken.

De maandabonnementen Weekend- en Dalvrij zijn na 1 september niet meer verkrijgbaar. Studenten genieten op geen enkele wijze extra korting, helaas voor u.

Uit de voorwaarden:

De contracthouder kan alleen een bijabonnement afsluiten voor een gezinslid, te weten een partner of een kind, dat woonachtig is op hetzelfde adres als de houder van het hoofdabonnement.
Het Bijabonnement wordt door de contracthouder betaald.
Goedemiddag 0omelodyo0, welkom op het NS Serviceforum,

ik snap inderdaad dat een Weekend Vrij abonnement heel aantrekkelijk is naast het SOV. Er zitten echter wel een aantal voorwaarden aan bijabonnementen. Ik zie dat Thom en Slidestops die al aangegeven hebben.

Reageer