Kan ik mijn abonnement schriftelijk opzeggen?

• 9 februari 2015
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik woon in het buitenland en bellen is te duur. Is er een adres waar ik mijn schriftelijke opzegging heen kan sturen?
Bedankt!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het kan ook via een moderator hier, dat bieden ze ook regelmatig aan. Een van hen zal u wellicht aanbieden even contact met hem of haar op te nemen. Dat gaat het snelste.
Via Twitter kan ook, maar dan moet u wel een Twitter account hebben. U kunt er ook een aanmaken.
Twitter

Het officiële Twitter kanaal van NS is @NS_online, hier wordt u op de hoogte gehouden van de belangrijkste reisinformatie. U kunt met vragen terecht op werkdagen van 07.00 - 23.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 - 23.00.
Via deze virtuele medewerker kunt u ook een e-mail sturen naar NS Klantenservice.

Postadres

Schrijft u ons, dan proberen wij binnen 10 werkdagen een antwoord terug te sturen. Dit is ons adres:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Nederland
Los van dit alles moet het abonnement ook van de OV chipkaart verwijderd worden, dan wel eerst de OV Chipkaart zelf blokkeren, anders hebben bovenstaande acties geen effect.
Ik kan je helpen met het beëindigen van je abonnement. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, kaartnummer en voormalige adres in Nederland? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer