beantwoord

Kan ik mijn automatisch verlengde Dal Voordeel abonnement met terugwerkende kracht beëindigen?

• 15 september 2015
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Sinds september dit jaar heb ik een studentenreisproduct. Waarom is mijn Dal Voordeelabonnement automatisch verlengd? Hier heb ik geen behoefte meer aan. Daarom zou ik graag zien dat mijn Dal Voordeel abonnement met terugwerkende kracht wordt beëindigd (dat wil zeggen: dat ik geen €50 over hoef te maken voor een abonnement dat ik niet zal gebruiken).

Groet,
Joris
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 15 september 2015, 21:40

Uw abonnement is automatisch verlengd omdat het een doorlopend abonnement is. Net als dat uw tijdschriftenabonnement of telefoonabonnement verlengd wordt. Maar u kunt 24/7 de klantenservice bellen, en 11/12 van de abonnementskosten terugkrijgen als u in de eerste maand van het tweede jaar uw abonnement stopt.
Bekijk origineel

3 reacties

Na het eerste jaar kunt u per maand opzeggen. U krijgt de resterende maanden terug. Wat ik begrepen heb zou u een mail of brief gehad met de aankondiging dat uw abonnement verlengd zou worden.
Reputatie 6
Badge +1
Uw abonnement is automatisch verlengd omdat het een doorlopend abonnement is. Net als dat uw tijdschriftenabonnement of telefoonabonnement verlengd wordt. Maar u kunt 24/7 de klantenservice bellen, en 11/12 van de abonnementskosten terugkrijgen als u in de eerste maand van het tweede jaar uw abonnement stopt.
Loes en Keuzereiziger, bedankt voor jullie snelle antwoorden. Daar heb ik wat aan 😉. Fijne avond.

Reageer