beantwoord

Kan ik mijn daluren abonnement (40% na studentenov) aanvragen/ophalen vanuit buitenland?

• 10 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 134 Bekeken

Afgelopen 25 augustus heb ik met pijn in mijn hart mijn studentenov (week) stop moeten zetten. Logisch, want het einde van mijn studie nadert. Als alles goed gaat ben ik pas in Juli echt afgestudeerd en daarom wil ik graag gebruik maken van het gratis daluren abonnement. Nu lees ik overal dat je dit binnen drie maanden moet aanvragen, maar betekent dit ook dat je er binnen drie maanden gebruik van moet maken of dat je het abonnement officieel moet ophalen binnen deze drie maanden?

Het probleem is namelijk, dat ik tot eind november in het buitenland studeer. Het is geen enkel probleem om het abonnement nu aan te vragen, maar ik maak er dus pas vanaf december gebruik van. Wat kan ik het beste doen?
icon

Beste antwoord door Richaaaard 10 oktober 2017, 17:57

Alleen de aanvraag moet binnen 3 maanden gebeuren. Als u in de tussentijd geen gebruik maakt van het abonnement maakt dat niet uit.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Alleen de aanvraag moet binnen 3 maanden gebeuren. Als u in de tussentijd geen gebruik maakt van het abonnement maakt dat niet uit.
Dat klinkt prima! Bedankt 🙂
Reputatie 7
Hallo Melanie en welkom op het NS Serviceforum.

Fijn, Richard, je bent op dreef vandaag met je antwoorden. Bedankt voor ook dit antwoord: heb je hier voldoende informatie aan Melanie?
Hallo Melanie en welkom op het NS Serviceforum.

Fijn, Richard, je bent op dreef vandaag met je antwoorden. Bedankt voor ook dit antwoord: heb je hier voldoende informatie aan Melanie?

Ok dus dubbelcheck. stel, ik vraag het abonnement vandaag aan dan kan ik er vanaf december gebruik van maken? Geldt het dan vanaf het moment dat ik er voor het eerst gebruik van maak of vanaf dat ik het aangevraagd heb?
Reputatie 7
Als jij vandaag het abonnement aanvraagt met de ingangsdatum in de toekomst (3 maanden in de toekomst) dan gaat jouw abonnement in op het aangegeven ingangsmoment. De code om de bestelling te doen is 3 maanden lang te gebruiken vanaf het moment dat jij jouw Studentenreisproduct is stopgezet. Oftewel: als jij vandaag bestelt voor 1 december, dan is de ingangsdatum van jouw abonnement mèt de actiekorting ook 1 december.
Als jij vandaag het abonnement aanvraagt met de ingangsdatum in de toekomst (3 maanden in de toekomst) dan gaat jouw abonnement in op het aangegeven ingangsmoment. De code om de bestelling te doen is 3 maanden lang te gebruiken vanaf het moment dat jij jouw Studentenreisproduct is stopgezet. Oftewel: als jij vandaag bestelt voor 1 december, dan is de ingangsdatum van jouw abonnement mèt de actiekorting ook 1 december.

Super bedankt! 🙂

Reageer