beantwoord

kan ik mijn Traject Vrij abonnement stop zetten?

  • 6 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Vorige week heb ik een abonnement gemaakt, maar ik heb in plaats van een maand een jaar geselecteerd.
Ik heb op dit moment de Traject Vrij jaarabonnement.
De looptijd is doorlopend, en elke maand wordt er dan automatisch betaalt via mijn rekening.
Mijn abonnement is 1 oktober ingegaan.
Ik wil de abonnement stop zetten, kan dat?

Gr
icon

Beste antwoord door Herman NS 6 oktober 2014, 11:23

Hallo Seymans,

Het is vaak mogelijk om voor de ingangsdatum contact op te nemen met NS Klantenserivce om je abonnement te annuleren.
Kun je mij een persoonlijk bericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Vervolgens kijk ik graag of ik nog iets voor je kan doen.

Je topic heb ik naar het forum 'abonnementen' verplaatst om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Met vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Seymans,

Het is vaak mogelijk om voor de ingangsdatum contact op te nemen met NS Klantenserivce om je abonnement te annuleren.
Kun je mij een persoonlijk bericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Vervolgens kijk ik graag of ik nog iets voor je kan doen.

Je topic heb ik naar het forum 'abonnementen' verplaatst om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Met vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer