beantwoord

Kan ik over een week betalen

• 13 februari 2019
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

Ik heb een factuur ontvangen ik moet voor 18feb betalen maar ik kan niet nu betalen kan ik maandag 25feb betalen aub
icon

Beste antwoord door Sivan NS 13 februari 2019, 09:35

Goedemorgen Gonul, en welkom op de NS Community.

Ik zie dat je het topic hebt gerapporteerd met de melding 'Waar blijft mijn antwoord'. Onze moderators zijn meestal vanaf 10.00 uur aanwezig, en andere klanten helpen ook graag wanneer ze dat kunnen. De kans dat je vraag dus niet binnen 1 of 2 uur is beantwoord, is groot. Wil je toch snel een reactie, dan is Twitter of Facebook het snelst.

Op de factuur die je hebt gehad staat ook een betaaltermijn vermeld. Voor onze abonnementen is die termijn 7 dagen, dus dan zou 25 februari op tijd zijn. Staat dit ook op jouw factuur? Of gaat het om een andere betaling?
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen Gonul, en welkom op de NS Community.

Ik zie dat je het topic hebt gerapporteerd met de melding 'Waar blijft mijn antwoord'. Onze moderators zijn meestal vanaf 10.00 uur aanwezig, en andere klanten helpen ook graag wanneer ze dat kunnen. De kans dat je vraag dus niet binnen 1 of 2 uur is beantwoord, is groot. Wil je toch snel een reactie, dan is Twitter of Facebook het snelst.

Op de factuur die je hebt gehad staat ook een betaaltermijn vermeld. Voor onze abonnementen is die termijn 7 dagen, dus dan zou 25 februari op tijd zijn. Staat dit ook op jouw factuur? Of gaat het om een andere betaling?
Daar staat betaal voor 18feb alleen
Daar staat betaal voor 18feb alleen
Dan is dat de betaaltermijn. Het advies is dan ook te betalen voor 18 februari.

Om wat voor betaling gaat het? Als het goed is staat er op je factuur ook of het een herinnering is of een eerste betaalverzoek. Indien dit je eerste betaalverzoek is en je niet in de mogelijkheid bent op tijd te betalen, krijg je automatisch een herinnering toegestuurd. Als je ons meer vertelt over het product waarvoor je dient te betalen en om wat voor factuur het gaat, kan ik je beter informeren.
Als aanvulling op Sivan NS. Voor NS Flex geldt dat je binnen 25 dagen na het mislukken van de automatische incasso dient te betalen. Voor reguliere abonnementen is die termijn langer. Voor Reizen op Saldo abonnementen krijg je in eerste instantie een acceptmail, daarna een acceptgiro en tot slot een laatste herinnering die je waarschuwt dat je nog 5 dagen de tijd hebt. Kun je aangeven wat voor abonnement je hebt en welke herinnering je hebt gekregen?
Daar staat betalings herinering
Helaas kan ik niet nagaan of dit de eerste of je laatste herinnering is, GONUL OZATA. Zonder gegevens is het lastig om te bepalen of je nog een extra herinnering krijgt of niet. Ik wil je daarom toch adviseren onze Klantenservice te benaderen. Dit gaat het snelst via Twitter of per telefoon, via 030 751 5155.

Reageer