beantwoord

Kan ik restitutie aanvragen voor een storing in het aanvragen van een dalvoordeeluren abonnement?

• 14 september 2014
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Ik probeer een dal voordeeluren abonnement aan te vragen en wil hier morgen mee reizen. Ik ben ex student dus het zou niks moeten. Nu is er een "onbekende storing", dus het abonnement staat niet op mijn ov chipkaart en wil hier morgen gebruik van maken. Wat is hier aan te doen? Ik heb weinig zin om het volle pond te betalen en zou dit ook erg oneerlijk vinden.
icon

Beste antwoord door Hertog 14 september 2014, 02:19

Doorgaans wordt in de loop van de nacht (zo rond 04:00 uur) het systeem gereset, waarbij "mislukte" bestellingen verwijderd worden.

U zou het morgenochtend dus nog eens kunnen proberen.

Resteert de vraag wanneer u die melding over de onbekende storing krijgt.

Ik heb zojuist zelf geprobeerd een Dal Voordeel Abonnement te bestellen en kon het bestelproces probleemloos doorlopen tot aan het moment van afrekenen.

Toen ben ik afgehaakt omdat ik zelf zo'n abonnement niet nodig heb.

En mocht hete morgenochtend weer niet lukken, dan kunt u vanaf maandag altijd nog contact opnemen met de Klantenservice (030 7515155) of afwachten tot een moderator van dit forum contact met u opneemt.

Overigens begrijp ik niet helemaal wat u bedoelt met de opmerking " Ik ben ex student dus het zou niks moeten. "
Bekijk origineel

3 reacties

Doorgaans wordt in de loop van de nacht (zo rond 04:00 uur) het systeem gereset, waarbij "mislukte" bestellingen verwijderd worden.
Ik heb zojuist zelf geprobeerd een Dal Voordeel Abonnement te bestellen en kon het bestelproces probleemloos doorlopen tot aan het moment van afrekenen.

En mocht hete morgenochtend weer niet lukken, dan kunt u vanaf maandag altijd nog contact opnemen met de Klantenservice (030 7515155) of afwachten tot een moderator van dit forum contact met u opneemt.

Overigens begrijp ik niet helemaal wat u bedoelt met de opmerking " Ik ben ex student dus het zou niks moeten. "
Reputatie 2

Ik vermoed dat ze bedoelt dat het haar niks zou moeten kosten
Beste evagillissen, welkom op het forum. Wat ging er precies mis bij het bestellen? Heb je aanwijzingen op deze pagina gevolgd?

Reageer