beantwoord

Kan ik Traject Vrij Jaar tussentijds stopzetten i.v.m. Studentenreisrecht?

• 10 september 2014
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraagje,
Op dit moment heb ik een abonnement waar telkens 50,00 euro opkomt als mijn saldo bijna op is. Maar mijn stagebedrijf heeft liever dat ik de abonnement traject vrij neemt omdat dat een stuk goedkoper is.
Nu mijn vraag; Ik loop tot eind januari stage. Een jaar abonnement zou een stuk fijner zijn zodat ik niet elke maand het opnieuw hoeft aan te vragen, maar ik las dat je niet zomaar je abbonement stop kan zetten. Opzicht zou ik wel doorgaan met dat jaarabbonement aangezien ik na stage weer doorgaat met school, maar in februari word ik 18 jaar en kan ik mijn studentenov nemen dus is het onnodig om een abonnement te hebben die ik niet meer gebruik.
Is het mogenlijk dat ik van een jaar abonnement overgaat naar mijn studentenov? Of moet ik toch een maandtraject nemen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 september 2014, 10:57

Als je een Traject Vrij Jaarkaart neemt, dan zit je er een jaar aan vast, ongeacht of je een Studentenreisproduct krijgt. In jouw geval kun je dus beter Traject Vrij Maand nemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Als je een Traject Vrij Jaarkaart neemt, dan zit je er een jaar aan vast, ongeacht of je een Studentenreisproduct krijgt. In jouw geval kun je dus beter Traject Vrij Maand nemen.
Welkom op het forum lindseyknijff!

Traject Vrij Jaar kan het eerste contractjaar inderdaad niet tussentijds beƫindigd worden. Ik zou je daarom willen adviseren de maandversie van Traject Vrij af te sluiten.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer