beantwoord

Kan ik twee abbonomenten op mijn ov kaart zetten maar dat ik die andere pas later activeer

• 12 November 2014
  • 2 reacties
  • 632 Bekeken

Ik heb nu een altijd voordeel abbonoment maar die wil ik veranderen naar dal voordeel
Dat abbonoment van altijd voordeel loopt tot de 22ste maar die actie van dal voordeel tot de 17de.
Nu is mijn vraag kan ik het abbonoment alvast vooruitbestellen op de 22ste en met het altijd voordeel abbonoment doorgaan tot de 22ste en daarna doorgaan met de dal voordeel?

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Thom 12 November 2014, 14:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dalvoordeel en AtijdVoordeel zijn abonnementen die overigens wel zijn te combineren. Het voordeel is is dan dat u ook in de spits met 20 procent korting reist. Dat laatste stopt uiteraard als uw Altijd voordeel eindigt.

U pakt die 21 euro voordeel voor het dalurenabo omdat hij normaal 50 euro kost dan nog mee. Per 22 activeren is geen probleem, mits u hem op een bestaande ov-chipkaart zet.
Reputatie 6
Badge +1
Precies, bestel het Dal voordeel abonnement per 23-11, maar doe die bestelling wel voor de 17de. Ga op 22 of 23-11 naar de kaartjesautomaat om je dal voordeel abonnement op je OV-chipkaart te laden.
Let op: ga vóór 22-11 langs de automaat om je altijd voordeel te de-activeren. Je kunt er dan nog wel mee blijven reizen tot de 22ste. De-activeer je niet, dan loopt je abonnement automatisch door!

Reageer