beantwoord

Kan in de automatisch incasso datum veranderen?

• 4 september 2018
  • 3 reacties
  • 335 Bekeken

Hoi!

Ik ben bezig om al mijn automatische incasso's rond dezelfde datum te plannen. Graag zou ik van jullie te horen krijgen of dit ook bij NS mogelijk is (ik denk het wel, maar slecht te vinden op de site).
Kan ik dit online doen, of moet ik daarvoor een persoonlijk gesprek aangaan via de telefoon?

Graag hoor ik van jullie!

Groet,
Liesbeth
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 september 2018, 05:44

Zoals u inmiddels in een ander topic gelezen hebt, is het niet mogelijk om de incassodatum te wijzigen, omdat deze afhangt van de ingangsdatum van het abonnement.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Zoals u inmiddels in een ander topic gelezen hebt, is het niet mogelijk om de incassodatum te wijzigen, omdat deze afhangt van de ingangsdatum van het abonnement.
omdat deze afhangt van de ingangsdatum van het abonnement.
Kleine correctie: omdat de NS gekozen heeft deze datum hard te koppelen aan de ingangsdatum van het abonnement en niet instelbaar te maken.
Reputatie 7
Badge +3
@marv87
De keuze van NS lijkt me logisch. Je hebt gewoon een betalingsverplichting per een bepaalde datum, in dit geval de dag waarop de nieuw maand van je abonnement ingaat. Bij de huurbaas kun je overigens ook niet zeggen dat je pas de 8ste van de maand wil betalen.

Reageer