beantwoord

Kan kids abonnement niet aanvragen

• 10 July 2014
  • 5 reacties
  • 245 Bekeken

Geachte lezers
ik kun niet kids abonnement nabestellen
op Mijn Ns - staat nergens kids abonnement nabestellen
ik heb namelijk dalvoordeel abonnement - hij is geldig bijna 1.5 maand
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 July 2014, 13:37

Er is op dit moment een storing aan het Mijn NS systeem waardoor het nu niet mogelijk is om een bijabonnement aan te vragen. We werken hard aan het oplossen van deze storing. Ik wil je adviseren om het later opnieuw te proberen. Ik heb je topic verplaatst naar 'abonnementen'.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Staat uw Dal Voordeel-abonnement wel onder 'Mijn Producten' in Mijn NS? Zo ja, dan ziet u daar als het goed is de optie 'Bijabonnementen'. Als u dan op 'Toon Bijabonnementen' klikt, ziet u de optie om KidsVrij aan te vragen. Zie de bijgevoegde afbeelding, die het hopelijk verduidelijkt.
Reputatie 1
Kleine aanvulling.
De 'kids' moeten wel over een eigen chipkaart beschikken op het moment van aanvraag. Anders eerst even aanvragen.
Staat uw Dal Voordeel-abonnement wel onder 'Mijn Producten' in Mijn NS? Zo ja, dan ziet u daar als het goed is de optie 'Bijabonnementen'. Als u dan op 'Toon Bijabonnementen' klikt, ziet u de optie om KidsVrij aan te vragen. Zie de bijgevoegde afbeelding, die het hopelijk verduidelijkt.
ik zie wel mijn producten maar staat nergens bijabonnementen
Er is op dit moment een storing aan het Mijn NS systeem waardoor het nu niet mogelijk is om een bijabonnement aan te vragen. We werken hard aan het oplossen van deze storing. Ik wil je adviseren om het later opnieuw te proberen. Ik heb je topic verplaatst naar 'abonnementen'.
Badge
Ik zie de optie 'Bijabonnement' ook vandaag gewoon staan hoor... Dat fisenko het niet zag, heeft m.i. niets met een storing te maken.

Reageer