beantwoord

kan mijn product niet beindigen

  • 1 mei 2018
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Geachte heer mevrouw,

Ik wil mijn dal abbonement beindigen. Er staat dat dit kan via mijn ns.nl. dit kan helemaal niet. ik kan hem alleen wijzigen en nog meer erbij nemen. ik wil er nu per direct vanaf! wat nu? en waarom kan men enkel bellen en twitteren en via een forum een vraag stellen? Geen email?
icon

Beste antwoord door Denice NS 1 mei 2018, 12:06

Dag Michel. Welkom op het Serviceforum.

Een NS abonnement kan niet online via Mijn NS worden beëindigd. Deze info kan je hier vinden. Er zijn voldoende kanalen beschikbaar waar je je abonnement kan opzeggen. Ook e-mail is een optie (zie de link naar de website). Opzeggen via Chat, Facebook of Twitter gaat het snelst.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Michel. Welkom op het Serviceforum.

Een NS abonnement kan niet online via Mijn NS worden beëindigd. Deze info kan je hier vinden. Er zijn voldoende kanalen beschikbaar waar je je abonnement kan opzeggen. Ook e-mail is een optie (zie de link naar de website). Opzeggen via Chat, Facebook of Twitter gaat het snelst.

Reageer