beantwoord

Kan niet inloggen mijn NS; geen nieuw wachtwoord

• 15 april 2017
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Weekend Vrij Abbonement. Deze staat momenteel op het rekeningnummer van mijn moeder, maar wij willen die graag overzetten op mijn rekeningnummer. Dit lukt echter niet aangezien ik niet kan inloggen, en wanneer ik op wachtwoord vergeten druk, geen mailtje krijg met een nieuw wachtwoord. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 15 april 2017, 15:15

Goedemiddag moniquereijnders, ik heb het vermoeden dat hier een probleem zit met de rekeninghouder, contracthouder en pashouder. Weet je of je moeder ook de contracthouder is, of ben jij dat ook?

Als je moeder contracthouder is, zal je op jouw Mijn NS account het rekeningnummer niet kunnen wijzigen. In dat geval raad ik je aan je moeder even te laten bellen. Ben jij contracthouder, dan zou het via Mijn NS moeten kunnen. Weet je zeker dat je al een account hebt? Zo niet, zou ik proberen er een aan te maken.

Laat je het even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge
@moniquereijnders Ik zou contact opnemen met de NS klantenservice. Dit gaat het snelste telefonisch, maar kan ook via Live-Chat en Twitter.
Nummer NS Klantenservice Consumenten: 030 751 51 55 (Lokaal Tarief)
Goedemiddag moniquereijnders, ik heb het vermoeden dat hier een probleem zit met de rekeninghouder, contracthouder en pashouder. Weet je of je moeder ook de contracthouder is, of ben jij dat ook?

Als je moeder contracthouder is, zal je op jouw Mijn NS account het rekeningnummer niet kunnen wijzigen. In dat geval raad ik je aan je moeder even te laten bellen. Ben jij contracthouder, dan zou het via Mijn NS moeten kunnen. Weet je zeker dat je al een account hebt? Zo niet, zou ik proberen er een aan te maken.

Laat je het even weten of het gelukt is?

Reageer