beantwoord

kan niet inloggen ns account

• 11 november 2019
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Heb een ns flex abonoment weekend vrij reizen en wil die dan wijzigingen naar een goedkoper abonoment. Maar telkens als ik wilde inloggen lukte niet en hebben ze me mail via de chat veranderd. 

Kwam binnen in me account en moest een code invoeren niet klopte en werd verwijderd. Maar kom maar niet binnen en daarna weer verwijderd. Nieuwe aangemaakt en dus nu wachten op de brief met activeringscode ben het beetje zat aan het worden ben al 2 weken bezig en als ik bel krijg ik hetzelfde gedoe 

icon

Beste antwoord door Laura NS 12 november 2019, 10:52

Ik snap dat je hier helemaal gek van wordt, Naaktekat64. Wil je dat ik controleer voor je of het nu goed is gegaan? Dan ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres in een privébericht.

Bekijk origineel

2 reacties

Ik snap dat je hier helemaal gek van wordt, Naaktekat64. Wil je dat ik controleer voor je of het nu goed is gegaan? Dan ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres in een privébericht.

Ik heb helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Mocht er nog hulp nodig zijn, dan vernemen wij dat graag.

Reageer