beantwoord

kenmerk vergeten bij betaling

• 5 maart 2019
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Hallo, ik had een vraag, ik heb een keer boete betaald en 52,50 euro naar jullie overgemaakt, en deze boete heb ik al betaald alleen was met kenmerk vergeten, en ik toen kreeg thuis nog een die boete verdubbel, en t werd ongeveer 75 euro na 2weken, en ik had jullie gebeld en jullie zeiden dat ik mijn 52,50 euro terug zou krijgen binnen 30 dagen maar we zijn al 3maanden verder en heb niks gekregen, kunt u mij daar bij helpen, en mijn geld terug storten, alvast bedankt,
groetjes met khalid

Foto verwijderd door moderator.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 maart 2019, 18:59

Hallo Khalid871 en welkom bij de NS Community,

Ik wil je ook het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij gelijk voor je nagaan wat er mis is gegaan en of er nog wat aan gedaan kan worden.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dit is een openbaar forum, om eventuele misbruik te voorkomen kun je het beste je ibannummer en andere persoonlijke gegevens weghalen.

Met je vraag kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Als je gegevens wil meesturen raad ik je facebook of twitter aan.
Hallo Khalid871 en welkom bij de NS Community,

Ik wil je ook het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij gelijk voor je nagaan wat er mis is gegaan en of er nog wat aan gedaan kan worden.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?

Reageer