beantwoord

Keuze dagen - hoe kan ik ze toevoegen

• 4 maart 2019
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb een dal voordeel abonnement dat 29 april wordt verlengd wanneer kan ik er keuze dagen bij nemen. Moet dat tegelijkertijd dat het abonnement verlengd wordt of kan dat ook 14 dagen later. Of moet ik dan weer een jaar wachten.
icon

Beste antwoord door Thom 4 maart 2019, 17:59

Als u echt Dalvoordeel heeft en niet het oude VDU: het mag ook later. Dan krijgt u de jaarkeuzedag plus een aantal tweemaandelijkse keuzedagen naar rato. U kunt ze pas aanvragen als u daadwerkelijk zestig bent geworden. Ik denk dat u ze alle zeven krijgt als u veertien dagen later bent. NS is de rotste niet.

Als u het oude VDU heeft, dan had u dit al in 2011, u heeft het steeds verlengd en u betaalt meer dan zestig euro per jaar. In dat geval kunt u het beter even via Klantenservice regelen. Dan zijn ook zeven papieren keuzedagen mogelijk, waarmee u niet gebonden bent aan de tweemaandelijkse periode.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan en veel plezier met de keuzedagen!
Reputatie 1
Dank u wel voor uw reactie en goede uit leg
Reputatie 7
Badge +4
Ja, of zelfs alle zeven, de eerste heeft dan een wat kortere geldingsduur. Eerste klas keuzedagen kosten wel het dubbele maar voor een dagreis is het per stuk nog goedkoop. U zou dat kunnen overwegen.
Reputatie 1
Mijn dalvoordeel abonnement wordt op 29 april voor de eerste keer verlengd en op 12 mei wordt ik 60. Dus als ik u goed begrijpt dan kan ik op 12 mei dat keuze abonnement aanschaffen en dan krijg ik de dagen naar rato tot 29 april 2020
Reputatie 7
Badge +4
Als u echt Dalvoordeel heeft en niet het oude VDU: het mag ook later. Dan krijgt u de jaarkeuzedag plus een aantal tweemaandelijkse keuzedagen naar rato. U kunt ze pas aanvragen als u daadwerkelijk zestig bent geworden. Ik denk dat u ze alle zeven krijgt als u veertien dagen later bent. NS is de rotste niet.

Als u het oude VDU heeft, dan had u dit al in 2011, u heeft het steeds verlengd en u betaalt meer dan zestig euro per jaar. In dat geval kunt u het beter even via Klantenservice regelen. Dan zijn ook zeven papieren keuzedagen mogelijk, waarmee u niet gebonden bent aan de tweemaandelijkse periode.

Reageer