Op 18 november heb ik op station Zaanse Schans mijn keuzedag geactiveerd voor reis naar Rotterdam CS. Tot mijn verbazing is er echter € 10,32 in rekening gebracht. Wat is er fout gegaan?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen HEverts en welkom bij de NS Community!
Het zou kunnen dat je deze reis begonnen bent in de spits in de ochtend. Keuzedagen zijn op dat moment niet geldig. Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat mijn collega's mee kunnen kijken met de transacties om uit te vogelen wat er dan wel is misgegaan. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Edit: Ik zie dat ik de 40% korting aan de hand van de prijs over het hoofd had gezien (bedankt Thom!). Er zal dan inderdaad iets misgegaan zijn met het activeren van de Keuzedag. Neem alsnog even contact op met de Klantenservice om te kijken of er iets mogelijk is.