beantwoord

keuzedag 18-11-2020

• 21 november 2020
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Op 18 november heb ik op station Zaanse Schans mijn keuzedag geactiveerd voor reis naar Rotterdam CS. Tot mijn verbazing is er echter € 10,32 in rekening gebracht. Wat is er fout gegaan? 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 21 november 2020, 11:41

Goedemorgen HEverts en welkom bij de NS Community!

Het zou kunnen dat je deze reis begonnen bent in de spits in de ochtend. Keuzedagen zijn op dat moment niet geldig. Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat mijn collega's mee kunnen kijken met de transacties om uit te vogelen wat er dan wel is misgegaan. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Edit: Ik zie dat ik de 40% korting aan de hand van de prijs over het hoofd had gezien (bedankt Thom!). Er zal dan inderdaad iets misgegaan zijn met het activeren van de Keuzedag. Neem alsnog even contact op met de Klantenservice om te kijken of er iets mogelijk is.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U heeft tegen de prijs van 40 procent korting gereisd. U checkte dus in op het moment dat de Keuzedag geldig zou zijn geweest, tijdens de daluren. Het lijkt me dat de Keuzedag dus niet herkend is op de kaart bij het inchecken, en er met het activeren iets fout is gegaan.

Goedemorgen HEverts en welkom bij de NS Community!

Het zou kunnen dat je deze reis begonnen bent in de spits in de ochtend. Keuzedagen zijn op dat moment niet geldig. Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat mijn collega's mee kunnen kijken met de transacties om uit te vogelen wat er dan wel is misgegaan. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Edit: Ik zie dat ik de 40% korting aan de hand van de prijs over het hoofd had gezien (bedankt Thom!). Er zal dan inderdaad iets misgegaan zijn met het activeren van de Keuzedag. Neem alsnog even contact op met de Klantenservice om te kijken of er iets mogelijk is.

Reageer