beantwoord

Keuzedag

  • 26 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 284 Bekeken

De keuzedag staat t.m. 25 augustus. De nieuwe wordt niet vermeld. Kan ik toch morgen er van op aan dat de nieuwe keuzedag in de automaat staat?
icon

Beste antwoord door Hertog 26 augustus 2014, 15:43

Als de volgende keuzedag de 26ste (dus vandaag) al in zou gaan, zou die gisteravond of in ieder geval vandaag al klaar hebben moeten staan in de automaat.



Helaas geef je niet aan waar je hebt vastgesteld waar die nieuwe keuzedag nog niet vermeld staat. Is dat op MijnNS of heb je op de kaartautomaat van NS gekeken?



Controleer op de kaartautomaat van NS voor alle zekerheid even onder de knop "Mijn bestellingen" op de automaat. Je krijgt dan vanzelf een overzicht van reeds gebruikte dagen en of er inderdaad al een nieuwe klaar staat.



Als ik bij mijzelf op MijnNS account kijk en ik klik op "mijn producten" dan zie ik rechts een link staan "op te halen producten".

Als ik daarop klik, dan krijg ik zowel de keuzedag te zien voor de huidige periode van 2 maanden, maar ook de keuzedag die het hele jaar gebruikt kan worden.



En anders bij twijfel de Klantenservice even bellen (030 751 51 55), zeker als je morgen al gebruik wilt maken van die nieuwe keuzedag.
Bekijk origineel

1 reactie

Als de volgende keuzedag de 26ste (dus vandaag) al in zou gaan, zou die gisteravond of in ieder geval vandaag al klaar hebben moeten staan in de automaat.

Helaas geef je niet aan waar je hebt vastgesteld waar die nieuwe keuzedag nog niet vermeld staat. Is dat op MijnNS of heb je op de kaartautomaat van NS gekeken?

Controleer op de kaartautomaat van NS voor alle zekerheid even onder de knop "Mijn bestellingen" op de automaat. Je krijgt dan vanzelf een overzicht van reeds gebruikte dagen en of er inderdaad al een nieuwe klaar staat.

Als ik bij mijzelf op MijnNS account kijk en ik klik op "mijn producten" dan zie ik rechts een link staan "op te halen producten".
Als ik daarop klik, dan krijg ik zowel de keuzedag te zien voor de huidige periode van 2 maanden, maar ook de keuzedag die het hele jaar gebruikt kan worden.

En anders bij twijfel de Klantenservice even bellen (030 751 51 55), zeker als je morgen al gebruik wilt maken van die nieuwe keuzedag.

Reageer