beantwoord

Keuzedag

• 7 juni 2020
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Vandaag is keuzeabonnement voor het nieuwe jaar ingegaan. 7 Juni. Ik mis in het overzicht de keuzedag van 6 april tot 7 juni die ik niet gereisd heb ivm. corona. Ik heb vandaag  telefonisch verzocht om een voucher voor deze gemiste dag. Een bijna onverstaanbare juffrouw melde dat dat niet ging omdat mijn man op dit moment niet thuis was en niet zelf aan de lijn kon komen. Mijn man is slecht ziend, en wij hebben dan ook al jaren een meereisabonnement. Het is al bijna onmogelijk u te bereiken en dan zo afgewezen te worden, terwijl u ons alleen maar een voucher per mail hoeft te sturen is klantonvriendelijk. Graag alsnog een voucher op het bij ubekende emaildres.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 7 juni 2020, 13:20

Hallo ontevredenreiziger, welkom op de NS Community. 

Het spijt me dat je je zo slecht geholpen voelt. Als het gaat om het abonnement van je man en hij de contracthouder is, dan heeft mijn collega inderdaad verbaal zijn toestemming nodig om de gegevens te mogen inzien. Dat is niet onvriendelijk bedoeld, dat is een regel waaraan mijn collega zich moet houden. Wanneer je man aanwezig is en jij belt dan hoeft hij enkel toestemming te geven en kan jij het verdere gesprek vroegen. Mijn excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo ontevredenreiziger, welkom op de NS Community. 

Het spijt me dat je je zo slecht geholpen voelt. Als het gaat om het abonnement van je man en hij de contracthouder is, dan heeft mijn collega inderdaad verbaal zijn toestemming nodig om de gegevens te mogen inzien. Dat is niet onvriendelijk bedoeld, dat is een regel waaraan mijn collega zich moet houden. Wanneer je man aanwezig is en jij belt dan hoeft hij enkel toestemming te geven en kan jij het verdere gesprek vroegen. Mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij beschikken niet over klantgegevens en kunnen dus geen vouchers toesturen. U zou de chat kunnen proberen als u een voucher voor uw man wilt aanvragen.

Op dit moment is er een storing met de chat, maar wanneer die is verholpen dat is chatten inderdaad ook een optie. 

Reageer