beantwoord

Keuzedag bij internationaal reizen

• 29 januari 2015
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Ik reis van Brussel naar Amsterdam en wil vanaf Roosendaal gebruik maken van mijn keuzedag (heb ik al opgehaald). Kan dat zodat ik met dezlfde trein verder kan reizen?
icon

Beste antwoord door Charon NS 30 januari 2015, 09:14

Welkom op het forum charlesvandeven! Wanneer je een internationale reis maakt die eindigt in Nederland dien je vanaf de grens in te checken met je Keuzedag. Pas dan is je Keuzedag geldig. In jouw geval moet je dus in Roosendaal uitstappen en hier je Keuzedag activeren. Hierna kun je (in Nederland) verder reizen op je Keuzedag.

In dit topic op ons serviceforum staat hier trouwens meer informatie over, ook over eventuele andere reismogelijkheden. Ook heb ik je topic verplaats naar 'Abonnementen'.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Dat hangt eraf hoe snel u in Roosendaal bent. U moet daar de trein uit, inchecken en weer de trein in.
Badge
Welkom op het forum charlesvandeven! Wanneer je een internationale reis maakt die eindigt in Nederland dien je vanaf de grens in te checken met je Keuzedag. Pas dan is je Keuzedag geldig. In jouw geval moet je dus in Roosendaal uitstappen en hier je Keuzedag activeren. Hierna kun je (in Nederland) verder reizen op je Keuzedag.

In dit topic op ons serviceforum staat hier trouwens meer informatie over, ook over eventuele andere reismogelijkheden. Ook heb ik je topic verplaats naar 'Abonnementen'.
Reputatie 1
Badge
EN je hebt dus ook een kaartje tort de statie Roosendaal nodig, al betaal je dan in feite grens-Rsd dubbel. Aan de andere kant verkoopt de NMBS veel goedkopere lokale biljetten-ook voor senioren, met geringe toeslag tot statie Roosendaal. je kan natuurlijk ook een trein overslaan-er rijden ook de 2 IC's uit VLiss. ri Rotterdam verder.

Reageer