beantwoord

Keuzedag gebruikt terwijl trein niet verder reed

  • 25 november 2015
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Goedenavond,

Ik plaats deze topic namens mijn oma, die niet zo goed overweg kan met de computer. Op zaterdag 21-11-2015 stapte zij om 07:50 op de trein in Schagen samen met mijn tante, op weg naar Utrecht om een dagje te gaan winkelen. Onderweg werd verteld dat de trein niet gelijk verder reed dan Amsterdam Sloterdijk omdat er een ongeluk was gebeurd, vervolgens reed hij ook niet verder richting Utrecht omdat er een verdacht pakket was gevonden op Utrecht Centraal. Toen hebben ze besloten terug naar huis te gaan en het zondag opnieuw te proberen. Nu heeft zij haar keuzedag ingezet voor deze treinreis, maar deze verliep niet zoals gepland.
Is het mogelijk hier iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Janou NS 25 november 2015, 19:18

Goedenavond,

Ik plaats deze topic namens mijn oma, die niet zo goed overweg kan met de computer. Op zaterdag 21-11-2015 stapte zij om 07:50 op de trein in Schagen samen met mijn tante, op weg naar Utrecht om een dagje te gaan winkelen. Onderweg werd verteld dat de trein niet gelijk verder reed dan Amsterdam Sloterdijk omdat er een ongeluk was gebeurd, vervolgens reed hij ook niet verder richting Utrecht omdat er een verdacht pakket was gevonden op Utrecht Centraal. Toen hebben ze besloten terug naar huis te gaan en het zondag opnieuw te proberen. Nu heeft zij haar keuzedag ingezet voor deze treinreis, maar deze verliep niet zoals gepland.
Is het mogelijk hier iets aan te doen?


Hallo Liesbeth en welkom op het NS Forum! Wat vervelend dat je oma zo niet kon gebruiken van haar keuzedag, dit is echter te herstellen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, zij kunnen namelijk de keuzedag weer op de Ov-chipkaart van je oma zetten 🙂. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond,

Ik plaats deze topic namens mijn oma, die niet zo goed overweg kan met de computer. Op zaterdag 21-11-2015 stapte zij om 07:50 op de trein in Schagen samen met mijn tante, op weg naar Utrecht om een dagje te gaan winkelen. Onderweg werd verteld dat de trein niet gelijk verder reed dan Amsterdam Sloterdijk omdat er een ongeluk was gebeurd, vervolgens reed hij ook niet verder richting Utrecht omdat er een verdacht pakket was gevonden op Utrecht Centraal. Toen hebben ze besloten terug naar huis te gaan en het zondag opnieuw te proberen. Nu heeft zij haar keuzedag ingezet voor deze treinreis, maar deze verliep niet zoals gepland.
Is het mogelijk hier iets aan te doen?


Hallo Liesbeth en welkom op het NS Forum! Wat vervelend dat je oma zo niet kon gebruiken van haar keuzedag, dit is echter te herstellen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, zij kunnen namelijk de keuzedag weer op de Ov-chipkaart van je oma zetten 🙂. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Liesbeth, ik kan me voorstellen dat het voor je oma lastig is om te bellen. Mocht jij dit nog niet hebben gedaan, dan mag dit ook via mij. Stuur me dan even een privébericht met de volledige naam van je oma en haar kaartnummer, dan kijk ik even wat ik voor jullie kan betekenen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.

Reageer