beantwoord

Keuzedag is niet op te halen

• 7 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Beste mensen,
Ik had nog recht op een keuzedag vanaf 26 september t/m 11 november 2019, echter
deze is volgens Mijn NS account al opgehaald, terwijl in mijn reishistorie (trein) niet staat, dat ik
deze keuzedag gebruikt heb. Ik begrijp hier niets van. Hoe zit dat ?
Wat is het advies en/of de oplossing ?

Hoor het graag van u.
M.v.g.
Ad van Deelen
Dalurenabonnementhouder sinds 2013 met Vrije Keuze Dagen en OV fiets
icon

Beste antwoord door Tamzin 7 oktober 2019, 12:58

U kunt het beste even contact opnemen met de Klantenservice, die kunnen kijken wat er aan de hand is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
U kunt het beste even contact opnemen met de Klantenservice, die kunnen kijken wat er aan de hand is.
Hallo Ad van Deelen, welkom op de NS Community.

Je deelde je e-mailadres openbaar, ik heb deze uit je bericht gehaald. Ik vind de periode die je noemt wat gek. Het kan eigenlijk niet anders dan 26 september tot en met 25 november, of 12 september tot en met 11 november zijn als een van de genoemde data klopt. Als het gaat om je laatste periode dan kan de klantenservice vast kijken of je in het jaar eens per ongeluk 2 Keuzedagen (die van de periode en die voor het hele jaar) hebt geactiveerd. Dat gebeurt snel als je het ophaalt bij een OV-oplaadpunt in bijvoorbeeld een Albert Heijn of Bruna. Zoals Tamzin al zegt kan onze klantenservice het verder voor je nakijken.

Reageer