beantwoord

Keuzedag ophalen bij de Kaartautomaat

• 19 februari 2014
  • 30 reacties
  • 9273 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Ik ben al meer dan een week bezig om mijn keuzedag probleem op te lossen heb nr 1juni-july gebruikt dus aug=sept is nr 2 en zou klaar moeten staan maar nu is ineens aug- sept nr 3 waar is mijn nr 2 dan????
Hier op het forum ben ik na meer dan 1 week niet verder gekomen dus heb ik ns gemaild vandaag bericht dat volgens hem nr 1-en 3 klaar staat ha ha ik snap het echt niet meer Susan noemde weer andere.... kreeg ook een dagkaart voor het ongemak...erg vriendelijk maar het is wel mijn eigen dag die ik kwijt ben tja zo kan ik het ook. Ik ben niet van plan om nr 3 op te nemen zolang het niet is opgelost en ik overweeg ook om het abonnement op te zeggen want aan deze klacht komt geen eind zo. Ik heb mijn ns genomen om te kunnen zien of mijn dag klaar staat maar er staat alleen de dag die ik gebruikt heb...........Ik heb de moed opgegeven dat het nog word opgelost mijn probleem staat nu op opgelost......MAAR DAT IS HET NIET SORRY
quote=Fernhout]Hallo,
Ik heb de zelfde ervaring met ophalen van keuzedagen in de supermarkt.
Wat echter nog vervelender was, is dat ik mijn vrij reizen dag voor het hele jaar had opgebruikt.
De vrij reizen dag voor de betreffende periode is verlopen zonder dat ik er gebruik van heb kunnen maken.
Gelukkig heeft de NS klantenservice dit voor mij gecompenseerd met een gratis dag kaart.
Het zou mooi zijn als het ophalen van producten wat inzichtelijker ging met een extra bevestigingsbericht: net zo als bij je smartphone als je een bericht wilt verwijderen en er dan gevraagd wordt:
"weer u zeker dat u dit bericht wilt verwijderen?"[/quote]
Mijn vrouw heeft bij een automaat bij Albert Heijn een Kids Vrij abonnement willen ophalen. Dat is gelukt,maar nu zijn tegelijkertijd 2 keuzedagen opgehaald (de 2 maandelijkse en de jaarlijkse). Dit was absoluut niet de bedoeling en het was op de automaat ook niet zichtbaar dat dit ging gebeuren. Is dit op een of andere manier terug te draaien? Anders gaat zij dus bij de volgende 2 treinreizen haar keuzedagen opgebruiken en dat zou op een heel kort traject kunnen zijn. Doodzonde!
Beste Paloc, dit is helaas niet terug te draaien. Zou je mij een priv├ębericht kunnen sturen zodat ik uit kan zoeken hoe ik je hiermee verder kan helpen? Alvast bedankt!
Als je een Kids Vrij abonnement wilt ophalen, waarom doe je dat dan met je eigen OV-chipkaart en niet met de kaart van het kind? Een Kids Vrij abonnement MOET immers op de eigen OV-chipkaart van het kind geladen worden.
Klopt. Mijn vrouw had de Kids Vrij ook al op de kaart van mijn kleinzoon geladen en verkeerde in de veronderstelling dat dat ook op haar eigen kaart moest gebeuren. Of dat inderdaad zo is, weet ik ook niet zeker. Doet er ook niet zoveel toe. Het gaat erom dat er zonder dat dat zichtbaar was tegelijkertijd 2 keuzedagen werden opgehaald

Reageer