beantwoord

Keuzedag van echtgenote

• 20 juni 2018
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn vrouw kan haar huidig geldige keuzedag niet gebruiken. Kan ik haar keuzedag op mijn kaartzetten en hem zo gebruiken?
icon

Beste antwoord door Nathan NS 20 juni 2018, 10:29

Hallo frbro en welkom bij onze community!

Het is helaas niet mogelijk om een Keuzedag van iemand anders op je OV-chipkaart te laden. De Keuzedagen is een add-on op je abonnement, die alleen op een persoonlijke OV-chipkaart gezet kan worden. Daarom zijn de Keuzedagen enkel voor degene die het bestelt. Ik wil je vrouw adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken waarom de Keuzedag niet gebruikt kan worden. Wellicht is er een oplossing voor te vinden! Je kan oNS bereiken op de telefoon via 030 751 5155, via een privébericht op Facebook of een DM op Twitter.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Abonnementen en keuzedagen zijn strikt persoonsgebonden. Het is dus niet mogelijk de keuzedag van iemand anders te gebruiken.
Reputatie 4
Hallo frbro en welkom bij onze community!

Het is helaas niet mogelijk om een Keuzedag van iemand anders op je OV-chipkaart te laden. De Keuzedagen is een add-on op je abonnement, die alleen op een persoonlijke OV-chipkaart gezet kan worden. Daarom zijn de Keuzedagen enkel voor degene die het bestelt. Ik wil je vrouw adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken waarom de Keuzedag niet gebruikt kan worden. Wellicht is er een oplossing voor te vinden! Je kan oNS bereiken op de telefoon via 030 751 5155, via een privébericht op Facebook of een DM op Twitter.

Reageer