beantwoord

keuzedag VDU niet laadbaar

• 13 september 2019
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Goede middag, op 10 september wilde ik mij 5e keuzedag , geldig van 11 juli tot 10 september laden. De kaartautomaat in het station van Zutphen toonde alleen de jaarkeuzedag, hoewel ik de betreffende keuzedag niet geladen heb, dit heb ik nog gecontroleerd in mijn reishistorie. Uit tijdnood heb ik die toen maar geladen. Hierdoor ben ik wel een keuzedag kwijt , naar mijn idee door een fout bij NS. Is er de mogelijkheid dat ik deze dag alsnog kan gebruiken?
vriendelijke groet
Evert43
icon

Beste antwoord door Thom 13 september 2019, 18:41

Als uw volgende keuzedag geldig was vanaf 11 september, had u hem moeten kunnen laden. In principe is de aanduiding van geldigheid voor keuzedagen tot en met. Dus niet tot. Een set van zeven keuzedagen heeft er zes, die samen aansluitend elke dag van het jaar dekken. Er is geen dag dat er geen van die zes keuzedagen mogelijk is. De jaarkeuzedag geldt sowieso voor een jaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Dag Evert43 en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je je Keuzedag niet hebt kunnen gebruiken. Zoals je zelf al aangeeft was die Keuzedag tot 10 september geldig. Op 10 september zelf dus niet meer. Dat is dan ook de reden waarom je die niet meer kon gebruiken. Dit kan ik dan ook niet verhelpen, het spijt mij.

Tevens heb ik ook even je persoonlijke gegevens uit je topic gehaald. Dan weet je er even van.

Edit: Zoals @MoDe en @Thom al aangeven kan het zijn dat je Keuzedag wel geldig zou moeten zijn op 10 september. In dat geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice . Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reputatie 7
Badge +3
Tot of tot en met 10 september?
Bij tot 10 september was hij tot en met 9 september te gebruiken.
Reputatie 7
Badge +4
Als uw volgende keuzedag geldig was vanaf 11 september, had u hem moeten kunnen laden. In principe is de aanduiding van geldigheid voor keuzedagen tot en met. Dus niet tot. Een set van zeven keuzedagen heeft er zes, die samen aansluitend elke dag van het jaar dekken. Er is geen dag dat er geen van die zes keuzedagen mogelijk is. De jaarkeuzedag geldt sowieso voor een jaar.

Reageer