beantwoord

Keuzedag voordeelurenkaart

Bij het opladen van mijn keuzedag per abuis ook de extra keuzedag op de kaart gezet. Wel een reis gemaakt in de goede periode. Maar mijn vraag is nu welke keuzedag heb ik gebruikt, de goede voor de bedoelde periode of de extra? Heb de kaart voor de automaat gehouden, maar het is niet echt duidelijk. Heb ik bv de extra keuzedag gebruikt dan is mijn keuzedag voor de bedoelde periode verlopen. Hoe kan ik dit controleren.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 januari 2019, 19:29

Hallo Pensionada en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit is gebeurd. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Pensionada en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit is gebeurd. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 6
Badge
Wanneer je je keuzedag ophaalt bij een niet-NSautomaat kan het gebeuren dat zowel jouw jaar- als je periodekeuzedag op je kaart gezet wordt. Als je vervolgens gaat reizen wordt als eerste je jaarkeuzedag geactiveerd. Zoals @Erryt NS aangeeft kun je het beste contact opnemen met de klantenservice om te kijken of zij nog iets voor je kunnen doen.
Badge +3
Keuzedagen ophalen gaat nogal eens mis bij automaten in bijv. supermarkten. Die kwakken vaak alle bestellingen die klaar staan op je kaart (dus ook de jaarlijkse vrije Keuzedag).

Bij een NS automaat kan je dit beter kiezen, en veel automaten in supermarkten e.d. zijn ook al aangepast zodat je voor elke bestelling een "wilt u deze laden? JA/NEE" handeling moet doen.

Bij onterecht laden van twee keuzedagen tegelijk kan je via de klantenservice een nieuwe krijgen. Het probleem is bekend en doen ze niet moeilijk over.

Reageer