beantwoord

keuzedagen 2020

• 18 maart 2020
  • 5 reacties
  • 893 Bekeken

Gezien de turbulente tijd van het coronavirus en dat aan de  senioren geadviseerd  worden niet met het openbaar te reizen, wil ik de N.S. voorstellen om de geldigheid van de keuzedagen dit jaar al te laten ingaan in een jaar geldig, wat nu gepland staat voor 2021. Dan kunnen veel senioren, als het coronavirus achter de rug is, dán gebruik maken van hun keuzedag. Alvast bedankt voor de medewerking.

vandenhoek1951.

icon

Beste antwoord door Thom 18 maart 2020, 17:32

Als u met Klantenservice belt en uw keuzedag verloopt bijna, dan is er een passende oplossing. U krijgt dan een e-ticket met een langere geldigheidsduur.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het alleen dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden.

Neem alleen contact op met Klantenservice als het urgent is. Alle Keuzedagen een jaar geldig gaat pas in in 2021, en zal dit jaar waarschijnlijk niet meer gebeuren. 

Bekijk origineel

5 reacties

Achter openbaar moet nog staan vervoer.

Mijn excuses,

vandenhoek1951.

Reputatie 7
Badge +4

Als u met Klantenservice belt en uw keuzedag verloopt bijna, dan is er een passende oplossing. U krijgt dan een e-ticket met een langere geldigheidsduur.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het alleen dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden.

Neem alleen contact op met Klantenservice als het urgent is. Alle Keuzedagen een jaar geldig gaat pas in in 2021, en zal dit jaar waarschijnlijk niet meer gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +3

De maatregel om in 2021 de Keuzedagen een jaar geldig laten zijn is ter compensatie vanwege het er niet meer mee mogen reizen tijdens de middagspits.

Niet iedereen zal het leuk vinden als deze maatregel nu al in zou gaan vanwege die middagspitsbeperking.

Wanneer uw keuzedag voor 6 april verloopt kunt u het beste contact opnemen met NS klantenservice.

Hierbij wil ik Thom bedanken voor zijn antwoord!

Inderdaad heb ik van de NS een e-ticket gekregen voor een bepaalde tijd,

Nogmaals mijn hartelijke dank!

vandenhoek1951.

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan en veel plezier ermee. Op termijn dan, als de social distance weer voorbij is ;-)

Reageer