beantwoord

Keuzedagen 2021

• 10 October 2021
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Op de kaartautomaat zijn de keuzedagen van mijn vorige jaarabonnement juli 2021 sept 2021 jaarkeuzedag niet terug te vinden. Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 10 October 2021, 15:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als ze twee maanden geldig waren en nog niet een heel jaar, dan zijn ze vervallen aan het einde van uw vorige abonnement. Alleen keuzedagen met een geldigheid van een jaar zijn nog beschikbaar na het einde van het abonnement, en de uitzondering daarop is wel de normale jaarkeuzedag van het vorige abonnement, want die is uiteraard ook vervallen omdat ook die geldig was tot het einde van het abonnement.

De keuzedagen die onder de nieuwe regeling vallen, moeten zichtbaar zijn tot een jaar na uitgifte, Het lijkt er op dat u keuzedagen had volgens de oude regeling en die zijn dus niet meer geldig na de einddatum. Dat geldt ook als u ze in de Coronaperiode niet kon of wilde opnemen.

Het is een misverstand te veronderstellen dat niet opgenomen keuzedagen automatisch nog geldig blijven tot een jaar na de datum waarop ze op te nemen waren en nadat het abonnement is vervallen.

Voor nieuwe abonnementen geldt wel dat er jaarkeuzedagen worden uitgegeven die na het einde van het jaarabonnement nog geldig zijn. Er is heel veel verwarring over.

Wanneer is uw vorige jaarabonnement met keuzedagen ingegaan of verlengd? Het is een jaar voor de vervaldatum van uw vorige abonnement.

Edit: Zie onder, een moderator werkt het snelst, wij kunnen alleen informatie geven. :grinning:

Reputatie 2

Hey fredL

Ik heb voor je vraag even een aparte topic aangemaakt. Je ziet in je account alleen deze dagen niet? Dat hoort niet te gebeuren. Omdat we hiervoor je gegevens in moeten zien, kun je het beste contact opzoeken via onze Klantenservice kanalen die hier te vinden zijn. In het geval dat je het via het Forum wilt doen, kun je mij een privébericht sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer en geboortedatum. Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'. Je kunt ook hier klikken! 

Reageer