beantwoord

keuzedagen

• 5 september 2020
  • 9 reacties
  • 256 Bekeken

Kan ik op een daluren abonnement 2x de keuzedagenabonnement afsluiten?

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 september 2020, 09:39

Nee. U kunt wel twee Dal Voordeel-abonnementen afsluiten en bij elk abonnement de Keuzedagen aanschaffen. U hebt dan wel twee keer zeven Keuzedagen, maar betaalt ook twee keer abonnementskosten.

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

Nee. U kunt wel twee Dal Voordeel-abonnementen afsluiten en bij elk abonnement de Keuzedagen aanschaffen. U hebt dan wel twee keer zeven Keuzedagen, maar betaalt ook twee keer abonnementskosten.

ik wil tegelijk met mijn daluren ook de keuzedagen aankopen, maar dat kan niet. Waarom niet?

Jammer dat het niet lukt! Probeer je het via jouw Mijn NS-pagina? Zou je het willen proberen te bestellen via deze pagina? 

bij het invullen stopt het systeem en krijg ik de melding dat er iets is fout gegaan

Er was vanochtend wel een storing met betrekking tot het bestellen van NS Flex, deze zou opgelost moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

Een storing bij het bestellen met Flex zou niet uit moeten maken bij het aanvragen van keuzedagen, want die kunnen niet bij Flex. Die kunnen alleen bij een klassiek abonnement. De melding dat er iets fout is gegaan kan van alles betekenen.

Ik kreeg een brief over de geldigheidstermijn voor de keuzedagen over 2021, dat was weer als vanouds twee maanden per keuzedag plus een keuzedag het hele jaar te gebruiken.

Nu meende ik laatst gelezen te hebben dat miv 20201 de keuzedagen het hele jaar geldig zijn en de termijn van 2 manden geschrapt is.

Hoe zit het nu?

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg een brief over de geldigheidstermijn voor de keuzedagen over 2021, dat was weer als vanouds twee maanden per keuzedag plus een keuzedag het hele jaar te gebruiken.

Nu meende ik laatst gelezen te hebben dat miv 20201 de keuzedagen het hele jaar geldig zijn en de termijn van 2 manden geschrapt is.

Hoe zit het nu?

Voor zover mij verteld is, worden de Keuzedagen die je vanaf 1-1-2021 gaat ontvangen jaar Keuzedagen. Keuzedagen zijn vanaf 1-1-21 ook niet meer in de middagspits geldig.

Correct MoDe.

Reageer