beantwoord

keuzedagen

• 17 November 2020
  • 57 reacties
  • 1964 Bekeken

Toon eerste bericht

57 reacties

Het is dus kortom een puinhoop. Hoog tijd dat NS openheid van zaken geeft. Vooral niet alleen hier maar met een bericht aan alle belanghebbende klanten! Neem die geheimzinnigheid over die papieren kaartjes… dat is toch op zich al te gek voor woorden…. ROVER is naar mijn idee ook al behoorlijk ingepakt: maar ok, dat is vooralsnog een indruk….

Ik ga zeker nog e's bellen…. : -)

Dat de kruidvat kaartjes uitgebreider zijn, wist ik niet eens. Maar deze regeling is absurd, wel is de geldigheid van 2021 van de keuzedagen aangepast, maar 2020 niet. 

Ik ga mijn abonnement opzeggen!

Reputatie 7
Badge +4

Meneer of mevrouw Doxxxxxx, u kunt beter uw naam en zeker uw kaartnummer even verwijderen. Dat kan nog binnen een uur. Klik op de drie puntjes rechts onderaan en dan ‘Bewerk’.

Het is hier een openbaar forum, niet het postadres van NS.

Dat ging vast niet helemaal goed… Het hele bericht is nu verdwenen :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +3

Dat de kruidvat kaartjes uitgebreider zijn, wist ik niet eens. Maar deze regeling is absurd, wel is de geldigheid van 2021 van de keuzedagen aangepast, maar 2020 niet. 

Ik ga mijn abonnement opzeggen!

Je ben niet de enige die abonnement wil opzeggen. Ik zie al dagen op Social media de vraag over opzeggen toenemen.

Reageer