KEUZEDAGEN

• 25 november 2020
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Hallo NS

Ik heb van U een mail gekregen met de mededeling dat de keuzedagen van 2020 die ik nog over heb per januari 2021 kommen te vervallen.

Sorry maar dat vind ik zacht uitgedrukt klant onvriendelijk.

Ik gebruik de keuzedagen om te rijzen naar familie.

Ik heb de maatregelen van de regering ter harte genomen en heb geen reizen gemaakt die niet noodzakelijk waren.

Dat was voor mij een hele straf, geen kleinkind bezoeken, famile en vrienden.

Nu komt u nog eens met een trap na en neem ook mijn keuzedagen af.

Dank u

1 reactie

Goedenavond kunstjes en welkom op onze Community!

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt van deze mededeling. Echter, zoals aangegeven in een ander topic, hebben we in het begin van het jaar hebben we vervallen Keuzedagen gecompenseerd met couponcodes die geldig zijn tot en met 31 december 2020. Vanaf 15 mei is er voor gezorgd dat alle Keuzedagen op dat moment automatisch geldig zijn tot en met 31 december 2020. Daarnaast kon je bijvoorbeeld in de zomerperiode wel met de trein reizen aangezien er destijds geen negatief reisadvies gold. Hoewel ik het jammer vindt om te lezen dat je zolang zonder je familie moet stellen en ik snap dat je de maatregelen ter hart hebt genomen, blijft het je eigen beslissing om wel of niet te reizen.

Daarnaast zijn de Keuzedagen die worden uitgegeven van 1 november automatisch een jaar geldig.

Reageer