Keuzedagen. | NS Community
beantwoord

Keuzedagen.

  • 6 January 2023
  • 9 reacties
  • 203 Bekeken

Ik heb keuzedagen en ik heb de 2e tot de 5e nu gehad maar de 1e niet, kan iemand mij verklaren hoe dit kan. Heeft het soms er mee te maken dat ik het abonnement met keuzedagen pas gekocht heb nadat de NS de 1e keuzedag al ter beschikking had gesteld en ik daarom met de 2e moest beginnen ? In dat geval lijkt het me niet terecht dat ik wel voor alle dagen betaald heb.

 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 January 2023, 10:47

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat heb jij voor de keuzedagen betaald? Een keuzedagenabonnement loopt gelijk aan het abonnement waaraan het gekoppeld is. Als je keuzedagen niet hebt besteld met ingang van de verlengingsdatum van Dal voordeel dan krijg je minder keuzedagen. Je betaalt dan alleen voor de dagen die je wel krijgt.

Goedemorgen hanshansje en welkom bij de NS Community!

Je kunt voor deze vraag het beste contact op nemen met onze Klantenservice. De Community heeft geen toegang tot jouw klantgegevens, dus zal enkel een antwoord kunnen geven gebaseerd op de informatie die jij hier verstrekt. Voor een exact antwoord zal er naar jouw abonnement en Keuzedagen gekeken moeten worden.

Onze Klantenservice is telefonisch bereikbaar, via Social Media of chat. Alle contactdetails kun je hier vinden.

NS abonnement kaartnr,: 3528 **** **** *****

Wat voor soort abonnement heb je nu, Aukje van de Mortel? Een NS Flex Dal Voordeel abonnement, of een klassiek (Reizen op Saldo) Dal Voordeel abonnement?

Reputatie 7
Badge +3

NS abonnement kaartnr,:

Wij kunnen dat hier niet doen.

Als je al dal voordeel op saldo hebt, dan zul je voor toevoegen van keuzedagen telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Heb je nog geen dal voordeel op saldo dan kun je de keuzedagen direct bij het abonnement bestellen.

Heb je flex dan zul je deze eerst moeten opzeggen en van jouw kaart verwijderen. Je kunt ook dal voordeel op saldo en keuzedagen op een nieuwe kaart bestellen.

 

 

Badge +3

Uit een ander topic begreep ik dat je de jaarkeuzedag (die 7e dus, ook al zijn ze allemaal een jaar geldig) ook ‘cadeau’ kreeg wanneer je gedurende je abonnementsperiode Keuzedagen bestelde?

o.k. ik neem contact op met de klantenservice maar mijn vrije reisdagen heb ik gelijk met mijn abonnement besteld maar de klantenservice kan mij hopelijk hiermee verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

o.k. ik neem contact op met de klantenservice maar mijn vrije reisdagen heb ik gelijk met mijn abonnement besteld maar de klantenservice kan mij hopelijk hiermee verder helpen.

Dat is vreemd. En heb je nr.7 nog wel? 1 en 7 krijg je tegelijk. Je kunt in MijnNS bij producten onder keuzedagen zien welke keuzedagen je tegoed hebt, welke klaarstaan, welke je gebruikt hebt en welke je hebt laten verlopen.

Kom je er niet uit, laat dan de klantenservice meekijken.

Ik wil graag keuzedagen toevoegen aan mijn abonnement; Hoe ??

Reageer