keuzedagen

  • 13 September 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Wanneer krijg ik de 4 e keuzedag. Ben vanaf 28 mei 2023 ingeschreven voor keuzedagen. Geen mail gezien. 


2 reacties

Goedenavond wiekelin en welkom bij de NS Community.

In principe wordt na gebruik van een Keuzedag de volgende automatisch klaargezet. Mocht je daarmee problemen ondervinden, dan zou ik adviseren om even contact op te nemen met de Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan bekijken wat er eventueel fout gaat.

 

Reputatie 7
Badge +4

Het maakt uit of u nog een serie keuzedagen uit een eerdere tijd op moet maken dan het huidige systeem Nu is het zo dat als u een keuzedag opneemt en gebruikt, er automatisch een nieuwe wordt klaargezet. Alle keuzedagen moeten ook gebruikt zijn voordat het jaarabonnement is afgelopen. Eerder was er de vrij maffe situatie dat een keuzedag ook nog opneembaar was als het jaarabonnement voorbij was en dan kreeg je de situatie dat een keuzedag nog wel geldig was maar het abonnement niet. Dat werd gedoogd maar nu is dat dus afgelopen.

De periode van na twee maanden een nieuwe bestaat in dit systeem niet meer maar kan nog wel gelden bij de voorwaarden van een abonnement dat werd afgesloten voordat de huidige regeling in werking trad.

Reageer