Skip to main content

Sinds een paar maanden kan ik geen keuzedagen meer ophalen. Ik heb er nog zes. Eerder heeft medewerker NS in Amsterdam erover gebeld met klantenservice. Ze zouden mijn abonnement resetten. Nu, na ongeveer drie weken, nog steeds geen resultaat. Ook ontvang ik geen mail meer over het klaarstaan van een nieuwe keuzedag.

Kaartnummer: 3528 0434 3336 0432, 

geldig tot 22-02-2025.

De Keuzendagen staan wel in mijnNS? Heb je ze steeds bij dezelfde automaat proberen op te halen of lukt het ook niet bij andere OV-automaten, bijvoorbeeld in winkels?

Als ze wel in mijnNS staan en het echt nergens lukt, dan zul je toch weer via de andere kanalen contact moeten opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Hier hetzelfde verhaal. In Mijn NS recht op 7 keuzedagen, waarvan er één klaarstaat op de automaat.

Als ik bij de automaat die dag probeer op te halen, krijg ik de mededeling te zien dat er geen keuzedagen klaarstaan.

Al twee keer gebeld met de klantenservice, dat heeft geen oplossing gebracht.

Gevraagd bij een infobalie op het station: mededeling dat er in “het systeem” geen keuzedagen staan.

Help, wat nu??

Hoi AnkeBenneker,

Vervelend dat jij hier ook tegenaan loopt. Het antwoord van MoDe hierboven geldt ook voor jou. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij klantgegevens. Je zult het toch op de een of andere manier met de klanteNService op moeten zien te lossen.
Wat gaven de medewerkers die je gesproken hebt aan?

In een ander topic op dit forum wordt er ook al gediscussieerd over het ontbreken van de emailcommunicatie. Ik denk dat daar in ieder geval iets behoorlijk stuk is. Is natuurlijk ook bijzonder dat er in MijnNS wel keuzedagen staan en op de automaat niet. Misschien dat hier toch een moderator in kan duiken.

Hoi mrfreeze,

De medewerkers van de klantenservice gaven beide keren aan dat ze de keuzedagen wel klaar zien staan (hetzelfde als wat ik zie als ik in mijnNS kijk).

Een keer heeft een medewerker alles gereset maar dat had geen enkel effect.

Ik kan de klantenservice nog wel een keer bellen, maar ben bang dat ik daar niet veel mee opschiet.

Hoi mrfreeze,

De medewerkers van de klantenservice gaven beide keren aan dat ze de keuzedagen wel klaar zien staan (hetzelfde als wat ik zie als ik in mijnNS kijk).

Een keer heeft een medewerker alles gereset maar dat had geen enkel effect.

Ik kan de klantenservice nog wel een keer bellen, maar ben bang dat ik daar niet veel mee opschiet.

Beste ​@AnkeBenneker heb je al geprobeerd een keuzedag op te halen bij een ov-automaat in een winkel?

Nee nog niet, ga ik morgen proberen. Bedankt voor de tip!

Heb je toevallig onlangs een vervangende OV-chipkaart ontvangen wegens het binnenkort verlopen van je huidige? In een ander topic geeft iemand aan dat in zo'n geval de Keuzedagen niet meer beschikbaar zijn op de oude kaart, alleen op de nieuwe.

Nogmaals gebeld met de klantenservice. Zij heeft het probleem doorgegeven aan de technische dienst en het is opgelost! Er was iets mis met de koppeling geloof ik. 

Reageer