beantwoord

Keuzedagen graag de Keuzedagen(data)0p mijn mail

• 15 maart 2018
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Lijkt mij duidelijk
icon

Beste antwoord door Erryt NS 15 maart 2018, 11:32

Hallo Rijnsburg17 en welkom op het NS Serviceforum,

Het klopt dat je deze via Mijn NS kan achterhalen. Ook kan je je aanmelden voor de service dat wij je een e-mail sturen op het moment dat er een keuzedag voor je klaar staat. Tevens blijft de data altijd hetzelfde voor de keuzedagen als voorgaande jaren.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
De keuze dagen kan je alleen inzien in je mijNS account dacht ik zo.
Heb jij toevallig al een mijnNS account?
Hallo Rijnsburg17 en welkom op het NS Serviceforum,

Het klopt dat je deze via Mijn NS kan achterhalen. Ook kan je je aanmelden voor de service dat wij je een e-mail sturen op het moment dat er een keuzedag voor je klaar staat. Tevens blijft de data altijd hetzelfde voor de keuzedagen als voorgaande jaren.
Mijn man had een keuzedag opgehaald bij de automaat. Later bleek dat hij al de reis met ns hebben betaald.(dalvoordeel) Dit gebeurt op 30 Augustus. Nu wil ik het geld.dat.hij betaald had terug veagen
Hoe vraag je het geld terug?
Hallo Pepey, welkom op de NS Community.

Wat vervelend dat je man voor zijn reis heeft betaald in plaats van dat hij met de Keuzedag heeft kunnen reizen. Dit was niet doordat hij tussen 6:30 en 9:00 uur aan de reis is begonnen? Onze klantenservice kan het even met hem nakijken. Als hij het contract zelf beheert dan dient hij zelf even contact op te nemen. In de meeste gevallen als de heenreis tijdens de geldigheid was van de Keuzedag en de terugreis goed ging, dan wordt de heenreis gerestitueerd. Laat je weten hoe het afloopt?

Reageer