beantwoord

keuzedagen in de spitsa

• 2 december 2020
  • 6 reacties
  • 290 Bekeken

is keuzedag  nog geldig als ik bijv. om15.45 uur incheck en om 16.15 uur moet overstappen naar andere vervoerder en dus moet uit- en inchecken? 

icon

Beste antwoord door Henk van Bommel 2 december 2020, 17:48

Duidelijk bedankt voor reactie

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Nee. Het tijdstip van inchecken is bepalend voor de geldigheid. Als u bij de andere vervoerder moet inchecken in de spitsuren, dan is uw Keuzedag dus niet meer geldig bij de andere vervoerder.

Badge +3

Nee. Het tijdstip van inchecken is bepalend voor de geldigheid. Als u bij de andere vervoerder moet inchecken in de spitsuren, dan is uw Keuzedag dus niet meer geldig bij de andere vervoerder.

Per 1-1-2021 pas :wink:

Duidelijk bedankt voor reactie

Ik heb de volgende vraag: als ik op een doordeweekse dag met mijn keuzedag naar bv Arnhem wil om te wandelen, dan check ik in de daluren in en in Arnhem uit, maar als ik dan voor de terugreis pas ná 16.00 u. weer incheck, dus in de spits, reis is ik dan nog met mijn keuzedag, of toch op saldo? 

Badge +3

Ik heb de volgende vraag: als ik op een doordeweekse dag met mijn keuzedag naar bv Arnhem wil om te wandelen, dan check ik in de daluren in en in Arnhem uit, maar als ik dan voor de terugreis pas ná 16.00 u. weer incheck, dus in de spits, reis is ik dan nog met mijn keuzedag, of toch op saldo? 

Welkom bij de NS Community!

Bij inchecken (aanvang reis) tussen 16:05-18:25 reist u voltarief op saldo. Bij een overstap na 18:25 wordt de Keuzedag weer gebruikt. Ditzelfde geldt in de ochtend (aanvang reis 6:35-8:55).

Hartelijk dank!

Reageer