beantwoord

Keuzedagen kosten?

• 11 maart 2016
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

Heb een dal uren abonnement. Daarbij moest ik vanwege de actie keuzedagen bijkopen.
Geldt dat alleen deze ene keer, of moet je elk jaar voor die keuzedagen betalen en hoeveel dan wel
icon

Beste antwoord door Rudolfus 17 maart 2016, 18:15

Ja hoor ik ben eruit: hoewel nergens staat op de ns site dat keuzedagen gratis zijn, ben ik tot de conclusie gekomen dat hetv wel waarschijnlijk is.
BTW die aanbieding stond op de site van de ns. De actie op (actievandedag.nl)was daluren kaart voor de helft van de prijs. Maar dat is zonder keuzedagen. Als je die wel wilde, dan moest je die apart erbij kopen.Dat bracht mij in verwarring. Ik dacht dat dat elk jaar moest worden bijbetaald, omdat het nergens anders staat vermeld. Maar als gezegd, we zijn eruit. Dank voor de moeite
Bekijk origineel

7 reacties

Dat is nieuw voor mij, want volgens mij mogen er keuzedagen bij gekocht worden en is het geen must. Als u keuzedagen erbij heeft gekocht, zullen deze na het eerste jaar ook verlengd worden. U moet deze apart opzeggen via de klantenservice als u daar geen gebruik van wilt maken.
Mocht u iets hebben aangeschaft wat u niet wilde, is het verstandig zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice op nr 030-7515155.
Dat is nieuw voor mij, want volgens mij mogen er keuzedagen bij gekocht worden en is het geen must. Als u keuzedagen erbij heeft gekocht, zullen deze na het eerste jaar ook verlengd worden. U moet deze apart opzeggen via de klantenservice als u daar geen gebruik van wilt maken.
Mocht u iets hebben aangeschaft wat u niet wilde, is het verstandig zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice op nr 030-7515155.

Hallo, ik ben een beetje kort door de bocht geweest daarom heb jij iets anders begrepen dan dat ik wilde weten. Ik heb nu keuzedagen moeten bijkopen omdat dat onderdeel is van een actie waarin de daluren kaart voor de helft van de prijs was. Dus ik snap dat.

Maar wat ik wilde weten is of die keuzedagen een onderdeel zijn van de daluren kaart en dus bij de prijs inzitten of dat ik ze er elk jaar opnieuw bij moet kopen.
Maar dank voor je antwoord
Reputatie 7
Badge +4
Op welke actie doelt u? Het is normaal nooit verplicht keuzedagen bij te kopen. Het is alleen mogelijk voor 60 plussers en ook dan is het niet verplicht. Ook bij de huidige actie waarbij de kaart voor 29 euro wordt aangeboden.
U kunt alleen keuzedagen krijgen bij een aantal kaarten en dit is er inderdaad één van maar verplicht is het niet.

Ik denk dat u zich vergist of het moet om een voor ons onbekende actie gaan.
Rudolfus, het is alweer even geleden, maar ben je eruit gekomen? Wellicht kun je Loes en Thom nog wat meer informatie geven, zodat we zeker weten dat we je goed informeren.
Ja hoor ik ben eruit: hoewel nergens staat op de ns site dat keuzedagen gratis zijn, ben ik tot de conclusie gekomen dat hetv wel waarschijnlijk is.
BTW die aanbieding stond op de site van de ns. De actie op (actievandedag.nl)was daluren kaart voor de helft van de prijs. Maar dat is zonder keuzedagen. Als je die wel wilde, dan moest je die apart erbij kopen.Dat bracht mij in verwarring. Ik dacht dat dat elk jaar moest worden bijbetaald, omdat het nergens anders staat vermeld. Maar als gezegd, we zijn eruit. Dank voor de moeite
Goed om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je ooit in de toekomst nog iets willen weten dan zien we je graag terug op ons Serviceforum.
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat NS die advertentie op die site van actievandedag.nl heeft geplaatst. Vandaar ook dat weinigen er hier van wisten. Mooi dat het is opgelost, het kwam Loes en ondergetekende al merkwaardig voor - en dank voor de link want er staan wel leuke dingen op. 😃

Reageer