beantwoord

keuzedagen langer geldig

• 20 mei 2020
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Ik kreeg vandaag bericht dat keuzedagen vanaf vandaag tot eind 2020 geldig zijn. Mijn keuzedag periode is 11 mei ingegaan. Betekent dat, dat deze nog 2 maanden geldig is ? En mijn inmiddels verlopen dag van maart, wat gebeurt daar mee ?

icon

Beste antwoord door Denice NS 20 mei 2020, 12:22

De Keuzedag die is ingegaan op 11 mei zal inderdaad 2 maanden geldig zijn. Keuzedagen die op/na 18 mei zijn ingegaan zijn automatisch geldig tot en met 31 december 2020. Wat betreft je reeds verlopen Keuzedag kan je contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan een couponcode om online een nieuwe Keuzedag mee te verzilveren. Ook deze is dan geldig tot en met 31 december 2020.

Bekijk origineel

2 reacties

De Keuzedag die is ingegaan op 11 mei zal inderdaad 2 maanden geldig zijn. Keuzedagen die op/na 18 mei zijn ingegaan zijn automatisch geldig tot en met 31 december 2020. Wat betreft je reeds verlopen Keuzedag kan je contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan een couponcode om online een nieuwe Keuzedag mee te verzilveren. Ook deze is dan geldig tot en met 31 december 2020.

Reputatie 7
Badge +3

Voor verlopen Keuzedagen die voor 18 mei zijn ingegaan kan een voucher aangevraagd worden bij de klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat.

Reageer