keuzedagen per maand betalen.

• 20 februari 2021
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

waarom moet ik de keuzedagen per maand gaan betalen. Liever 26 euro in een keer.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bij betaling per maand met Flex zijn keuzedagen niet mogelijk. Ze zijn wel verkrijgbaar bij een klassiek Dalvoordeelurenabonnement. De kosten van dit abonnement zijn € 56,00 (edit: € 60,00 ;-)) euro per jaar en daar komt uw 26 euro voor de keuzedagen dus nog bij. Het is een van de weinige abonnementen die nog zonder Flex verkrijgbaar zijn. U bent voor 7 keuzedagen in totaal € 86,00 kwijt, maar u heeft daarnaast wel 40 procent korting bij inchecken in de daluren als u niet met de keuzedag reist. Bedenk wel dat u sinds januari niet meer in de middagspits mag inchecken met een keuzedag als u verder zonder kosten wilt reizen.

Uw wens is de standaardwerkwijze. Er is geen sprake van het betalen van de keuzedagen per maand. De verwarring is bij u wellicht ontstaan doordat het Flexabonnement per maand wordt verrekend.

Reputatie 7
Badge +3

waarom moet ik de keuzedagen per maand gaan betalen. Liever 26 euro in een keer.

Keuzedagen per maand betalen kan niet.

Goedemiddag catteryzaleta en welkom bij de NS Community!

Ik zie dat Thom en Tamzin al hebben aangegeven dat Keuzedagen enkel beschikbaar zijn in combinatie met een abonnement met jaarbetaling. Een maandelijkse betaling van Keuzedagen is niet mogelijk. Wel moet ik aangeven dat het Dal Voordeel abonnement inmiddels € 60 per jaar kost. € 56 was de prijs van het abonnement vorig jaar. :)

Reageer