beantwoord

keuzedagen toevoegen aan dalurenabo Flex lukt niet

• 14 september 2020
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Gisteren het dalurenABO besteld voor €5 per maand. Nu wil ik daar de keuzedagen aan toevoegen en krijg de melding dat dat niet kan met dit abo.

Verder zie ik dat de prijs voor daluren €56 is en geen 12 x 5 = 60.

Hoe kan dit zo gebeuren?

Hoe kan het worden aangepast?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 14 september 2020, 15:01

Je kunt het beste contact opnemen via de Klantenservice. Zij kunnen het het snelste voor je afhandelen. Als je een privébericht op Facebook stuurt of een DM via Twitter, dan wordt je snel geholpen. Leg je de situatie dan uit en stuur je dan direct jouw NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres mee?

Bekijk origineel

3 reacties

Hi Wissink, ik heb je ook al een bericht verzonden in een ander topic. 

Hier lees ik alleen dat je Keuzedagen wilt toevoegen aan NS Flex. Helaas is dit niet mogelijk. Dit kan alleen als add-on bij het Klassieke Dal Voordeel (het abonnement van €56,00).

NS Flex kost inderdaad €5,00 per maand, maar kan je als het ware pauzeren/maandelijks wijzigen. Daarnaast verschilt NS Flex op nog meer punten, vandaar het prijsverschil. Meer info over NS Flex lees je hier.

kan ik weer terug naar het klassieke dalurenabo met als aanvulling de keuzedagen?

zo ja, hoe doe ik dat? Of kunt u dat voor mij regelen?

Je kunt het beste contact opnemen via de Klantenservice. Zij kunnen het het snelste voor je afhandelen. Als je een privébericht op Facebook stuurt of een DM via Twitter, dan wordt je snel geholpen. Leg je de situatie dan uit en stuur je dan direct jouw NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres mee?

Reageer