Beste antwoord door Thom
U kunt dat het beste oplossen via Klantenservice, dan is het zo geregeld. Bellen kan op 030 7515155, 24 uur per dag, maar er is vaak wachttijd. De MijnNS-omgeving haperde zonet ook even.
Bekijk origineelBeste antwoord door Thom
U kunt dat het beste oplossen via Klantenservice, dan is het zo geregeld. Bellen kan op 030 7515155, 24 uur per dag, maar er is vaak wachttijd. De MijnNS-omgeving haperde zonet ook even.
Bekijk origineelHoi willemienh en welkom op de NS Community!
Zoals Thom al aangeeft, wil ik je inderdaad verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Dat klopt. U houdt uw ov-chipkaart voor de lezer en kiest voor Ophalen keuzedag. De keuzedag die het eerst op moet, staat dan geselecteerd. U drukt op Akkoord en u wordt gevraagd de ov-chipkaart nog eens voor de lezer te houden. De keuzedag wordt er dan op gezet en u kunt meteen inchecken en reizen als het na negen uur 's ochtends is. U krijgt bij het inchecken een melding 'Keuzedag'. Schrik niet van de mededeling dat de bestelling niet compleet is, dat heeft te maken met de jaarkeuzedag. Uw bestelling is wel degelijk in orde als u de keuzedag er op heeft gezet.
Als u het een keer heeft gedaan, merkt u hoe simpel het is.
Geniet ervan!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.