beantwoord

Keuzedagen toevoegen Mijn NS

• 6 februari 2019
  • 9 reacties
  • 300 Bekeken

keuzeagen toevoegen in mijnns met mijn dalvoordeel abo is niet mogelijk
icon

Beste antwoord door Thom 6 februari 2019, 19:11

U kunt dat het beste oplossen via Klantenservice, dan is het zo geregeld. Bellen kan op 030 7515155, 24 uur per dag, maar er is vaak wachttijd. De MijnNS-omgeving haperde zonet ook even.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
uw vraagstelling was niet helemaal duidelijk, maar ik begrijp nu dat u ze nog moet aanschaffen. Als u dat niet via MijnNS kunt doen, dan is het zoals al eerder aangegeven het beste dat u contact opneemt met de klantenservice.
Hoe u als u ze heeft aangeschaft op uw kaart kunt zetten, staat hierboven geschreven.
Reputatie 7
Badge +4
U betaalt van te voren voor de zeven keuzedagen. Dan kunt u elke twee maanden eentje op de chipkaart zetten en nog eentje gedurende het het hele jaar. De anderen blijven staan tot u ze mag gebruiken. Het is een doorlopend abonnement, U betaalt het samen met uw dalvoordeelabonnement en dan komt het op €52,00 plus €25,50 is €77.50 per jaar. Dit gaat met automatische betaling. NS stuurt ongeveer zes weken daarvoor een e-mail dat de afschrijving er aan komt en u kunt dan eventueel nog opzeggen,

Als u al een Dalvoordeelabonnement heeft, is dat een jaar geldig. Als het al een tijdje loopt krijgt u een aangepast aantal keuzedagen, voor elke twee resterende maanden eentje plus de jaarkeuzedag. Die jaarkeuzedag krijgt u altijd. Bij verlenging ontvangt u gewoon de zeven keuzedagen.

Ik raad u echt aan gewoon even met Klantenservice te bellen, die maken het zo voor u in orde.
Dat klopt. U houdt uw ov-chipkaart voor de lezer en kiest voor Ophalen keuzedag. De keuzedag die het eerst op moet, staat dan geselecteerd. U drukt op Akkoord en u wordt gevraagd de ov-chipkaart nog eens voor de lezer te houden. De keuzedag wordt er dan op gezet en u kunt meteen inchecken en reizen als het na negen uur 's ochtends is. U krijgt bij het inchecken een melding 'Keuzedag'. Schrik niet van de mededeling dat de bestelling niet compleet is, dat heeft te maken met de jaarkeuzedag. Uw bestelling is wel degelijk in orde als u de keuzedag er op heeft gezet.

Als u het een keer heeft gedaan, merkt u hoe simpel het is.

Geniet ervan!

Thom hoe gaat het met de betaling dan wat ik begreep kost het 25,50€ per jaar
Reputatie 7
Badge +3
in aanvulling op @Thom haal je keuzedag pas op als je er mee wilt gaan reizen. Zodra hij op je kaart staat, zal die bij je 1e reis na het ophalen geactiveerd worden. Voor een kort ritje is dat zonde.
Reputatie 7
Badge +4
Dat klopt. U houdt uw ov-chipkaart voor de lezer en kiest voor Ophalen keuzedag. De keuzedag die het eerst op moet, staat dan geselecteerd. U drukt op Akkoord en u wordt gevraagd de ov-chipkaart nog eens voor de lezer te houden. De keuzedag wordt er dan op gezet en u kunt meteen inchecken en reizen als het na negen uur 's ochtends is. U krijgt bij het inchecken een melding 'Keuzedag'. Schrik niet van de mededeling dat de bestelling niet compleet is, dat heeft te maken met de jaarkeuzedag. Uw bestelling is wel degelijk in orde als u de keuzedag er op heeft gezet.

Als u het een keer heeft gedaan, merkt u hoe simpel het is.

Geniet ervan!
Hoi willemienh en welkom op de NS Community!

Zoals Thom al aangeeft, wil ik je inderdaad verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

volgens klantenservice kan je die ophalen via de ns automaat?
Reputatie 7
Badge +3
je bent wel 60+?
Hoi willemienh en welkom op de NS Community!

Zoals Thom al aangeeft, wil ik je inderdaad verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt dat het beste oplossen via Klantenservice, dan is het zo geregeld. Bellen kan op 030 7515155, 24 uur per dag, maar er is vaak wachttijd. De MijnNS-omgeving haperde zonet ook even.

Reageer