Keuzedagen wissel van klasse 2 naar 1

• 20 november 2014
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Mijn vrouw en ik hebben beide een ov kortingskaart met keuzedagen 1 klas. Echter de vervaldata liepen niet synchroon. Na een telefoontje met de ns heeft een adviseuse onze beide abonnementen op dezelfde dag laten ingaan. Prima geregeld zou je zeggen.
Echter bij deze aanpassing heeft ze mijn abonnement naar 2e klas gezet en mijn vrouw haar abonnement op 1ste klas laten staan.
Dat wordt moeilijk samen reizen. Telefonisch kon de NS mij niet helpen. Hoe lossen we dit op?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt een supplement voor de keuzedag uit het automaat halen van 2--> 1 die kost zes euro uit mijn blote hoofd. Dat is geen definitieve oplossing. Mogelijk kan het middels een moderator terug gezet worden, aangezien de fout kennelijk bij NS ligt.
Mijn vrouw en ik hebben beide een ov kortingskaart met keuzedagen 1 klas. Echter de vervaldata liepen niet synchroon. Na een telefoontje met de ns heeft een adviseuse onze beide abonnementen op dezelfde dag laten ingaan. Prima geregeld zou je zeggen.
Echter bij deze aanpassing heeft ze mijn abonnement naar 2e klas gezet en mijn vrouw haar abonnement op 1ste klas laten staan.
Dat wordt moeilijk samen reizen. Telefonisch kon de NS mij niet helpen. Hoe lossen we dit op?

Beste Grouis, zou je mij in een priv├ębericht je NAW gegevens en OVchipkaartnummer willen sturen? Dan kijk ik na wat ik voor je kan doen!

Vriendelijke groet, Robby

Reageer