beantwoord

kids ns kaart

  • 26 January 2023
  • 11 reacties
  • 180 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

ik probeer al weken een kaart voor mijn kinderen aan te vragen maar kom gewoon niet voorbij het inlog scherm. 

ik ga naar : kinderen 4 - 11 jaar

knop: bestel direct

knop: verder met bestellen

 

dan komt inlog scherm.

als ik de knop: inloggen klik gebeurt er niets.
als ik er onder mijn email invul krijg ik: Het lijkt erop dat dit e-mailadres al bij ons bekend is. Log in om verder te gaan of probeer een ander e-mailadres.

 

geprobeerd om de inlog knop te seleceteren en dan op: verder naar gegevens.

ook niet.

 

heb ook al helemaal uitgelogd en blanco bovenstaande stappen gevolgd, zelfde resultaat

 

iemand een idee hoe ik dit wel kan regelen?

icon

Beste antwoord door MoDe 26 January 2023, 17:44

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het beste kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Bij de andere kanalen kunnen ze met je meekijken. 

Hallo saep en welkom bij de NS Community,

 

Er is geen storing gaande. Heb je de mogelijkheid om het via een andere webbrowser of een ander apparaat te proberen? Je moet de bestelling gewoon kunnen plaatsen.

Beste,

Ook ik probeer dit al enkele weken..waarbij ik exact dezelfde stappen volg.

Andere browser laat precies hetzelfde zien.

Ook ik krijg een inlogscherm terwijl ik ingelogd ben.

We horen graag hoe we dit oplossen.

 

Reputatie 6

Hey SvdP. Welkom bij de NS Community.

Ik wil je wijzen op het gemarkeerde antwoord in dit topic. Neem contact op met de klantenservice om hier verder mee geholpen te worden! 

Werkt nog steeds niet dit

Reputatie 7
Badge +4

Bestelt u het abonnement voor uw kind wel op een afzonderlijke kaart voor het kind zelf? U kunt geen Kidsvrij-abonnement op uw eigen kaart laten bijschrijven. Dit is de meest gemaakte fout.

 

 

Ik moet toch inloggen om de kids kaart te kunnen bestellen Na het inloggen kom je dus niet bij de volgende stap.

Als je via onze website het abonnement besteld dien je eerst in te loggen. Daarna krijg je jouw gegevens te zien en bij de stap erna dien je de gegevens van het kind in te vullen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +3

Ik moet toch inloggen om de kids kaart te kunnen bestellen Na het inloggen kom je dus niet bij de volgende stap.

Wordt nadat je ingelogd bent en je Kids Vrij wilt bestellen weer gevraagd om in te loggen? Lijkt dan op de loop die anderen ook hadden bij bestellen van OV-fiets of Stallen op rekening. Dat werd veroorzaakt omdat er in het MijnNS account bij de persoonlijke gegevens sommige velden niet waren ingevuld. Na invullen van de lege velden (bv geboortedatum, telefoonnummer) was het probleem opgelost. Wellicht geldt dat ook in dit geval. 

Helaas gegevens staan netjes ingevuld. maar ik geef het nog niet op zal dit weekend nog wat anders proberen. bedankt voor de tips.

 

Reputatie 7
Badge +3

Jammer. Was in ieder geval een poging waard. Succes verder.

Reageer