beantwoord

kids vrij

• 19 september 2015
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Waarom word ik niet gewaarschuwd als de kids vrij abonnement afloopt?
icon

Beste antwoord door JanH NS 19 september 2015, 11:54

Hoi kalai, welkom op het forum. Vervelend dat je hier geen bericht van hebt gekregen, dit zou kunnen komen door verouderde adresgegevens. Je kan deze veranderen door in te loggen op mijn NS of door even contact op te nemen met onze klantenservice via 030-7515155. De nieuwe kids vrij abonnementen zijn doorlopend, zolang de reiziger jonger is dan 12 blijft dit abonnement dus op de kaart actief.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi kalai, welkom op het forum. Vervelend dat je hier geen bericht van hebt gekregen, dit zou kunnen komen door verouderde adresgegevens. Je kan deze veranderen door in te loggen op mijn NS of door even contact op te nemen met onze klantenservice via 030-7515155. De nieuwe kids vrij abonnementen zijn doorlopend, zolang de reiziger jonger is dan 12 blijft dit abonnement dus op de kaart actief.
Waarom word ik niet gewaarschuwd als de kids vrij abonnement afloopt?

Als Kids Vrij een bijabonnement was, dan is die geƫindigd op het moment dat het hoofdabonnement werd verlengd. NS waarschuwt dan wel dat het hoofdabonnement wordt verlengd, maar niet dat dan de bijabonnementen opnieuw afgesloten moeten worden.
Beste Kalai,

Ik zie dat JanH NS en Pe_pe al de juiste informatie hebben gegeven. Als jouw kind nog jonger dan 12 is, dan kan alsnog een nieuw doorlopend Kids Vrij abonnement worden besteld via onze website.
Mijn adres is niet veranderd, ook mijn mail adres niet. Mijn kinderen zijn beide onder de 12 en ik heb het nu al bij beide meegemaakt dat ze niet meer 'kids vrij' waren omdat het abonnement was verlopen. Deze is maar een jaargeldig, staat op de kaart van de kinderen. Het is toch raar als ik mijn abonnement verleng dat het dan niet automatisch wordt herkend, mijn kaartnr. is toch niet verandert?
Ik zou graag kijken of er iets gecommuniceerd is. De abonnementen zijn nu bij het aanvragen doorlopend, vanaf nu zal je dus niet meer tegen dit probleem aanlopen. Zou je een privebericht kunnen sturen met NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer?

Reageer