beantwoord

kids vrij

• 19 juni 2016
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Ik kreeg van de week een mail dat het kidsvrij abonnement van mijn dochter bijna afloopt omdat ze eerdaags 12 wordt.... ze is net 11... Volgens mij heb ik wel de juiste geboorte datum opgegeven. Hoe voorkom ik dat haar kidsvrij abonnement wordt stopgezet?
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 juni 2016, 10:26

Ik heb van aimymarijke tot op heden geen bericht mogen ontvangen. Uiteraard mag je mij, indien het nog niet is opgelost, nog steeds een privébericht sturen of je kan, om je probleem zo snel mogelijk opgelost te hebben, even bellen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik zou toch de geboortedatum nog maar eens (laten) controleren.
Op haar persoonlijke ov staat de juiste geboortedatum??
Reputatie 7
Badge +3
Als ik heb goed heb kunnen ze die op het station uitlezen.
Reputatie 7
Badge +3
De geboortedatum op de kaart en die van het reisproduct zouden wel eens niet hetzelfde kunnen zijn. Even naar het loket gaan lijkt me het beste daar kunnen ze wel zien wat er mis is. Ik zou voor de zekerheid wel een bewijs van de juiste geboortedatum meenemen.
Hi aimymarijke. Welkom op het Serviceforum! Wanneer je op mijn naam klikt kan je mij een privébericht sturen. Wil je daarin je NAW-gegevens en het OV-chipkaartnummer van je dochter doorgeven? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.
Hallo Denice NS. Welkom op het Serviceforum!

Als je wilt, mag je jezelf even voorstellen in het Welkom Forum! 😉
Ik heb van aimymarijke tot op heden geen bericht mogen ontvangen. Uiteraard mag je mij, indien het nog niet is opgelost, nog steeds een privébericht sturen of je kan, om je probleem zo snel mogelijk opgelost te hebben, even bellen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer