beantwoord

kids vrij

• 18 oktober 2016
  • 17 reacties
  • 330 Bekeken

mijn kleinkids hebben al een ov kaart met foto..ik kwam tot ontdekking vandaag dat de kids vrij er niet op sta. hoe moet ik die er op zetten staat niet echt duidelijk hoe ik dat moet toevoegen of ik lees ergens overheen. wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door mrfreeze 18 oktober 2016, 23:09

Nee, je moet het nummer van de kaart van het kind invullen.
Dat wordt inderdaad niet duidelijk uitgelegd.
@een moderator: Wellicht kan de volgende tekst op deze pagina aangepast worden:

Een Kids Vrij abonnement kunt u online bestellen. Hiervoor heeft uhet kind een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Heeft uhet kind nog geen persoonlijke OV-chipkaart of is uwde kaart binnen 8 weken verlopen? Dan bestelt u tegelijk met het abonnement een nieuwe kaart. Binnen 1 week ontvangt u de OV-chipkaart mét het abonnement er op in huis.

Heeft uhet kind al een persoonlijke OV-chipkaart?
- Dan is het ook mogelijk om telefonisch het Kids Vrij abonnement te bestellen. Bel hiervoor met NS Klantenservice. U kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030 - 7515155.
- Ook kunt u dit abonnement aanschaffen via een van de verkoopbalies van NS op het station.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Volgens deze pagina:

Heeft u al een persoonlijke OV-chipkaart?
- Dan is het ook mogelijk om telefonisch het Kids Vrij abonnement te bestellen. Bel hiervoor met NS Klantenservice. U kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030 - 7515155.
- Ook kunt u dit abonnement aanschaffen via een van de verkoopbalies van NS op het station.
ja ze hebben allebei een persoonlijke ov chipkaart ..sta ik vanmiddag voor het service balie in LKeiden zeg de medewerkerster dat ik het online moet bestellen nu even bellen lijkt mij makkelijker. bedankt voor de tip
Leiden dus wat is het nu . online , bestellen per telefoon of service balie
Reputatie 7
Badge +3
Het is hier wel vaker ter sprake gekomen, dat de baliemedewerkers niet altijd veel zin hebben om daar ter plekke abonnementen af te sluiten. Het zou echter wel gewoon moeten kunnen.
In uw geval zou ik de klantenservice bellen, dat gaat het snelst.
heel hartelijk dank hoor voor het antwoord gaan we dat gewoon doen fijne avond
Sorry ik heb net gebeld.. maar wordt weer moeilijk gedaan... dan duurd het 8 dagen voor het er op sta.. als ik het online bestel . dan kan ik het morgen ophalen.. nu dan gaan we het nog eens proberen straks om online te doen. staat niet echt duideljk . maar nogmaals bedant.
Reputatie 7
Wat lukt er niet op deze pagina?

https://www.ns.nl/webshop/nieuwproduct?product=KVR&reisklasse=U&contractduur=DRLP&returnurl=http%3A%2F%2Fwww.ns.nl%2Fproducten%2Fabonnementen%2Fp%2Fkids-vrij
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb de pagina niet goed geciteerd zie ik. Ook als je al een chipkaart hebt, kun je online het Kids Vrij bestellen, dat had ik niet goed gelezen.
Hopelijk verloopt het online bestellen wel goed 🙂
nee ik kom er niet uit
Hoi Alda, wat vervelend dat het niet lukt om het Kids Vrij abonnement te bestellen. Waar loop je vast?
ik vraag mij af ik moet mijn kaartnummer in geven dan vraag ik mij af hoe komt het dan op de kaart van mijn kleinkids?...maar ik ga het nog een keer proberen
ik heb zelf een voordeel uren kaart
Reputatie 7
Badge +3
Nee, je moet het nummer van de kaart van het kind invullen.
Dat wordt inderdaad niet duidelijk uitgelegd.
@een moderator: Wellicht kan de volgende tekst op deze pagina aangepast worden:

Een Kids Vrij abonnement kunt u online bestellen. Hiervoor heeft uhet kind een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Heeft uhet kind nog geen persoonlijke OV-chipkaart of is uwde kaart binnen 8 weken verlopen? Dan bestelt u tegelijk met het abonnement een nieuwe kaart. Binnen 1 week ontvangt u de OV-chipkaart mét het abonnement er op in huis.

Heeft uhet kind al een persoonlijke OV-chipkaart?
nu ik heb gebeld vanmiddag omdat te doen en de medewerkster rade mij aan het online te doen want het zou zeker 8 dagen duren voor ik dan de kaart kon gebruiken met kids vrij er op want ,mijn klein kids hebben al een persoonloijke ov kaart... torn ik vanmiddag in Leiden bij de service balie stond zei de medewerkster ook dat ik het onlien moest doen ..zij bood het ook niet aan om te doen.. dus er zit dan niets anders op om het online te doen pfff.
want ik was vanmorgen van den haag naar Leiden met de trein en dacht dat het er op zat dacht mijn dochyer ook dus ik zat in de trein en de conducteur kwam en zei dat het er niet op zat , dus toen ik in leiden kwam zei een perron medewerker loop ven naar de service balie dan kan zij het er op zetten niet dus dus een kaartje gekocht voor de terug weg.
het is ondertussen gelukt. bedankt
Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt, Alda. Veel reisplezier gewenst!

Reageer