beantwoord

Kids vrij abbo zetten op persoonlijke ov kaart van kind lukt niet

• 3 januari 2018
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Dag het lukt me niet om de kids vrije abbo te zetten op de persoonlijke ov kaart van mn kind.
Ik krijg de melding " U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart"
Er staan echter geen andere producten op zn persoonlijke ov kaart behalve saldo dat is opgewaardeerd.
Hoe kan ik dit oplossen? Ook is de kaart geldig tot het jaar 2022 dus daar ligt het niet aan
icon

Beste antwoord door Miriam NS 3 januari 2018, 22:00

Hallo shaw123, welkom op ons Serviceforum.

Om even na te gaan waar het precies mis gaat doorloop ik even de stappen met je. Je klikt op de pagina van het Kids Vrij abonnement op 'Bestel direct'. Vervolgens klik je in het eerst scherm op verder en kom je in het tweede scherm kaartkeuze. Uit je verhaal begrijp ik dat je zoon/dochter al een persoonlijke OV-Chipkaart heeft, dit nummer vul je dan hier in. Na het invullen klik je op controleren en als ik het goed begrijp krijg je hier dan de melding klopt dat?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo shaw123, welkom op ons Serviceforum.

Om even na te gaan waar het precies mis gaat doorloop ik even de stappen met je. Je klikt op de pagina van het Kids Vrij abonnement op 'Bestel direct'. Vervolgens klik je in het eerst scherm op verder en kom je in het tweede scherm kaartkeuze. Uit je verhaal begrijp ik dat je zoon/dochter al een persoonlijke OV-Chipkaart heeft, dit nummer vul je dan hier in. Na het invullen klik je op controleren en als ik het goed begrijp krijg je hier dan de melding klopt dat?
Goedemorgen shaw123, ik zag ik je andere topic dat je niet kon reageren op dit topic. Ik heb wat instellingen in je account aangepast, nu zou dat wel mogelijk moeten zijn. Ik heb je andere topic verwijderd, we kunnen het in dit topic verder overleggen.

Zoals je het nu aangeeft, lijkt het erop dat je het abonnement probeert te bestellen door je eigen kaartnummer in te vullen. Kan dat kloppen? Het OV-chipkaartnummer dat ingevuld moet worden is het kaartnummer van het kind zelf.

Laat je weten of het lukt?
Dag

Ik heb het kaartnummer van mijn kind ingevoerd, toch wil het niet lukken

Reageer